Власник старої іномарки привіз її в автосервіс. Чи підлягає французька машина з пробігом більше 200 000 км ремонту, розповів механік.
Спеціаліст одразу зазначив, що даний хетчбек Renault Laguna, у якого був тільки один власник, незважаючи на чималий пробіг є ще «живим» автомобілем. В ремонт його привезли з-за скреготу гальмівних колодок. Поки машина була на гарантії, її обслуговували у офіційного дилера, а потім возили в сервісний центр, що спеціалізується на французьких транспортних засобах. У зв’язку з цим Renault Laguna так добре збереглася. Механік підкреслив, що підвіска залишається у відмінному стані.
У моторному відсіку автомобіля коштує 2,0-літровий 16-клапанний двигун, в який припадає доливати масло, але катастрофічного «масложор» не спостерігається. Потужність силового агрегату, що славиться своєю надійністю і чималим ресурсом, становить близько 113 «конячок». З ним в парі працює АКПП, яку багато власників лаяли. Автомобіль оснащений дисковими гальмами як спереду, так і ззаду.
На кузові не з’явилося ні сліду іржі, навіть пороги і двері абсолютно цілі, хоча машину експлуатували в Україні, де дороги постійно обробляють реагентами. Правда, на кузові є кілька потертостей і подряпин. Однак в цілому, як уклав механік, стан «бабусі» Renault Laguna доводить, що життя після 200 000 км є.
Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш…
Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…
Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…
Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…
Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Leave a Comment