Власник старої іномарки привіз її в автосервіс. Чи підлягає французька машина з пробігом більше 200 000 км ремонту, розповів механік.
Спеціаліст одразу зазначив, що даний хетчбек Renault Laguna, у якого був тільки один власник, незважаючи на чималий пробіг є ще «живим» автомобілем. В ремонт його привезли з-за скреготу гальмівних колодок. Поки машина була на гарантії, її обслуговували у офіційного дилера, а потім возили в сервісний центр, що спеціалізується на французьких транспортних засобах. У зв’язку з цим Renault Laguna так добре збереглася. Механік підкреслив, що підвіска залишається у відмінному стані.
У моторному відсіку автомобіля коштує 2,0-літровий 16-клапанний двигун, в який припадає доливати масло, але катастрофічного «масложор» не спостерігається. Потужність силового агрегату, що славиться своєю надійністю і чималим ресурсом, становить близько 113 «конячок». З ним в парі працює АКПП, яку багато власників лаяли. Автомобіль оснащений дисковими гальмами як спереду, так і ззаду.
На кузові не з’явилося ні сліду іржі, навіть пороги і двері абсолютно цілі, хоча машину експлуатували в Україні, де дороги постійно обробляють реагентами. Правда, на кузові є кілька потертостей і подряпин. Однак в цілому, як уклав механік, стан «бабусі» Renault Laguna доводить, що життя після 200 000 км є.
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
Leave a Comment