Categories: Авто

Українські автозаводи можуть на власних потужностях випускати електромобілі

В Україні стабільно збільшується попит на електромобілі, який потрібно задовольняти не тільки за рахунок імпорту, а й завдяки власному виробництву. Країна має технологічні можливості збирати такі машини самостійно, заявляють в прес-службі корпорації «Богдан».

За минулий рік українці збільшили покупку іноземних електрокарів майже вдвічі. Попит на них зростає, а разом з ним зростає і пропозиція українських автодилерів. Дилерська мережа корпорації «Богдан», зокрема, представила на ринку такі моделі як Hyundai IONIQ Electric, IONIQ Hybrid. У цьому місяці «Богдан» виводить на ринок модель JAC iEV7S.

«Разом з тим слід зазначити, що такі машини можна збирати і в Україні на вітчизняних автозаводах. Це зробить «зелені» авто більш доступними для співвітчизників, а також забезпечить надходження податків до українського бюджету і робочі місця для працівників галузі автомобілебудування», – відзначають в корпорації.

Нагадаємо, «Богдан» раніше закликав Верховну Раду невідкладно ухвалити законопроекти 8159 і 8160, які стосуються зменшення податкового навантаження на виробництво електротранспорту в Україні. Вони будуть сприяти залученню міжнародних інвестицій у вітчизняний автопром, який на власних потужностях зможе виробляти електрокари світових брендів з доступною ціною для українців.

У компанії також нагадали, що Україна має перспективи для виробництва власних електрокарів завдяки природним ресурсам і підприємствам. Так, в листопаді минулого року «Богдан» представив перший український повністю електричну вантажівку, виготовлену для датської компанії Banke Electromotive.

Крім того, корпорація має досвід у виробництві екологічного громадського транспорту: електробус Богдан А70100 був виготовлений у співпраці з польськими фірмами Ursus і Enika. Зараз він успішно експлуатується на маршрутах міста Люблін. Крім того, «Богдан» виробляє 12-метрові кузова електробусів для французької компанії Bluebus, з якої 2019 був укладений новий контракт на поставку продукції.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz може отримати двигуни BMW для нових гібридів

Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…

21.08.2025

10 причин, чому вас може зупинити патруль

Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…

21.08.2025

Чи обов’язково виходити з авто під час зупинки поліцією: що каже закон

Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…

21.08.2025

Що обирають водії після 50 років і чому ці авто ідеальні

Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…

21.08.2025

Що варто знати про інтервали заміни моторного масла в авто

Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…

21.08.2025

Volkswagen представив e-Caravelle Premium як заміну ID. Buzz

Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…

21.08.2025