Categories: Авто

Українські автозаводи можуть на власних потужностях випускати електромобілі

Share

В Україні стабільно збільшується попит на електромобілі, який потрібно задовольняти не тільки за рахунок імпорту, а й завдяки власному виробництву. Країна має технологічні можливості збирати такі машини самостійно, заявляють в прес-службі корпорації «Богдан».

За минулий рік українці збільшили покупку іноземних електрокарів майже вдвічі. Попит на них зростає, а разом з ним зростає і пропозиція українських автодилерів. Дилерська мережа корпорації «Богдан», зокрема, представила на ринку такі моделі як Hyundai IONIQ Electric, IONIQ Hybrid. У цьому місяці «Богдан» виводить на ринок модель JAC iEV7S.

«Разом з тим слід зазначити, що такі машини можна збирати і в Україні на вітчизняних автозаводах. Це зробить «зелені» авто більш доступними для співвітчизників, а також забезпечить надходження податків до українського бюджету і робочі місця для працівників галузі автомобілебудування», – відзначають в корпорації.

Нагадаємо, «Богдан» раніше закликав Верховну Раду невідкладно ухвалити законопроекти 8159 і 8160, які стосуються зменшення податкового навантаження на виробництво електротранспорту в Україні. Вони будуть сприяти залученню міжнародних інвестицій у вітчизняний автопром, який на власних потужностях зможе виробляти електрокари світових брендів з доступною ціною для українців.

У компанії також нагадали, що Україна має перспективи для виробництва власних електрокарів завдяки природним ресурсам і підприємствам. Так, в листопаді минулого року «Богдан» представив перший український повністю електричну вантажівку, виготовлену для датської компанії Banke Electromotive.

Крім того, корпорація має досвід у виробництві екологічного громадського транспорту: електробус Богдан А70100 був виготовлений у співпраці з польськими фірмами Ursus і Enika. Зараз він успішно експлуатується на маршрутах міста Люблін. Крім того, «Богдан» виробляє 12-метрові кузова електробусів для французької компанії Bluebus, з якої 2019 був укладений новий контракт на поставку продукції.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дослідження: електромобілі виявилися надійнішими за машини з ДВЗ

ADAC опублікував свою статистику поломок за 2024 рік, яка показує, що електромобілі продовжують залишатися надійнішими…

06.05.2024

Китайський автопром зайняв понад 30% світового авторинку

У березні 2024 року на китайські автомобілі припало 33% від загального обсягу світового продажу автомобілів,…

06.05.2024

Новий електричний Mercedes-Benz G-Class випробували на льоду

Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…

05.05.2024

Електромобілі проти машин з ДВЗ: названі найнадійніші машини

Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…

05.05.2024

Моделі Polestar отримають супершвидку зарядку за 10 хвилин

Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…

05.05.2024

Названо автомобілі які вимагають найнижчих витрат на обслуговування та ремонт у довгостроковість

З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…

05.05.2024