Categories: Авто

Українські автозаводи можуть на власних потужностях випускати електромобілі

В Україні стабільно збільшується попит на електромобілі, який потрібно задовольняти не тільки за рахунок імпорту, а й завдяки власному виробництву. Країна має технологічні можливості збирати такі машини самостійно, заявляють в прес-службі корпорації «Богдан».

За минулий рік українці збільшили покупку іноземних електрокарів майже вдвічі. Попит на них зростає, а разом з ним зростає і пропозиція українських автодилерів. Дилерська мережа корпорації «Богдан», зокрема, представила на ринку такі моделі як Hyundai IONIQ Electric, IONIQ Hybrid. У цьому місяці «Богдан» виводить на ринок модель JAC iEV7S.

«Разом з тим слід зазначити, що такі машини можна збирати і в Україні на вітчизняних автозаводах. Це зробить «зелені» авто більш доступними для співвітчизників, а також забезпечить надходження податків до українського бюджету і робочі місця для працівників галузі автомобілебудування», – відзначають в корпорації.

Нагадаємо, «Богдан» раніше закликав Верховну Раду невідкладно ухвалити законопроекти 8159 і 8160, які стосуються зменшення податкового навантаження на виробництво електротранспорту в Україні. Вони будуть сприяти залученню міжнародних інвестицій у вітчизняний автопром, який на власних потужностях зможе виробляти електрокари світових брендів з доступною ціною для українців.

У компанії також нагадали, що Україна має перспективи для виробництва власних електрокарів завдяки природним ресурсам і підприємствам. Так, в листопаді минулого року «Богдан» представив перший український повністю електричну вантажівку, виготовлену для датської компанії Banke Electromotive.

Крім того, корпорація має досвід у виробництві екологічного громадського транспорту: електробус Богдан А70100 був виготовлений у співпраці з польськими фірмами Ursus і Enika. Зараз він успішно експлуатується на маршрутах міста Люблін. Крім того, «Богдан» виробляє 12-метрові кузова електробусів для французької компанії Bluebus, з якої 2019 був укладений новий контракт на поставку продукції.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025