Categories: Авто

Українські автозаводи можуть на власних потужностях випускати електромобілі

Share

В Україні стабільно збільшується попит на електромобілі, який потрібно задовольняти не тільки за рахунок імпорту, а й завдяки власному виробництву. Країна має технологічні можливості збирати такі машини самостійно, заявляють в прес-службі корпорації «Богдан».

За минулий рік українці збільшили покупку іноземних електрокарів майже вдвічі. Попит на них зростає, а разом з ним зростає і пропозиція українських автодилерів. Дилерська мережа корпорації «Богдан», зокрема, представила на ринку такі моделі як Hyundai IONIQ Electric, IONIQ Hybrid. У цьому місяці «Богдан» виводить на ринок модель JAC iEV7S.

«Разом з тим слід зазначити, що такі машини можна збирати і в Україні на вітчизняних автозаводах. Це зробить «зелені» авто більш доступними для співвітчизників, а також забезпечить надходження податків до українського бюджету і робочі місця для працівників галузі автомобілебудування», – відзначають в корпорації.

Нагадаємо, «Богдан» раніше закликав Верховну Раду невідкладно ухвалити законопроекти 8159 і 8160, які стосуються зменшення податкового навантаження на виробництво електротранспорту в Україні. Вони будуть сприяти залученню міжнародних інвестицій у вітчизняний автопром, який на власних потужностях зможе виробляти електрокари світових брендів з доступною ціною для українців.

У компанії також нагадали, що Україна має перспективи для виробництва власних електрокарів завдяки природним ресурсам і підприємствам. Так, в листопаді минулого року «Богдан» представив перший український повністю електричну вантажівку, виготовлену для датської компанії Banke Electromotive.

Крім того, корпорація має досвід у виробництві екологічного громадського транспорту: електробус Богдан А70100 був виготовлений у співпраці з польськими фірмами Ursus і Enika. Зараз він успішно експлуатується на маршрутах міста Люблін. Крім того, «Богдан» виробляє 12-метрові кузова електробусів для французької компанії Bluebus, з якої 2019 був укладений новий контракт на поставку продукції.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому сучасні моторні оливи і антифризи іноді шкодять двигуну

За останні 20 років мастильні матеріали та охолоджуючі рідини сильно покращилися. З’явилися синтетичні масла з…

06.07.2025

Топ-5 надійних преміальних авто з пробігом до 500 тисяч гривень

Придбання вживаного автомобіля преміум-класу багатьом здається ризикованою справою, однак експерти доводять, що це не завжди…

06.07.2025

Як запобігти перегріву автомобіля в спеку: прості поради

Перегрів двигуна - це серйозна проблема, яка може обернутися дорогим ремонтом. Щоб уникнути таких неприємностей,…

06.07.2025

Названо головні правила, як безпечно керувати авто під час дощу

Висока вологість, обмежена видимість і калюжі на дорозі змушують водія бути максимально уважним і дотримуватися…

06.07.2025

Експерти пояснили, чи потрібен сигнал лівого повороту на кільці

Часто можна побачити, як на в'їзді на кільце одні водії вмикають лівий поворотник, інші -…

06.07.2025

Новий Hyundai Tucson дебютує у 2026 році з кардинальним редизайном

Популярний компактний кросовер Hyundai Tucson нині випускається вже в четвертому поколінні, але скоро дійде до…

06.07.2025