Зима вносить свої корективи в управління транспортом. Крім слизьких доріг, є вельми неприємна проблема з примерзлий гальмівними колодками, передає Аvtodream .
Нічого страшного в цьому немає, можуть заявити водії з багаторічним досвідом управління “Москвичами” і “Волга”. Просто необхідно після зупинки двигуна включити першу передачу і машина буде надійно закріплена на дорозі, навіть якщо є невеликий ухил.
Все вірно, машини з радянських часів нормально переживають таку експлуатацію. Чого не можна сказати про сучасних машинах.
Якщо в автомобілях з АКПП можна залишити машину на стоянці з увімкненим режимом “Р” ( “паркування”), то у машин з ручною коробкою такого режиму на жаль немає.
І якщо ви вирішите по-старому включити першу передачу, то ризикуєте своїми діями нанести машині шкоду, аж до ремонту двигуна.
Тому не варто звертатися до “дідівським” методам. Краще почитати інструкції заводу-виготовлювача. У машинах з МКПП використовуйте стоянкове гальмо, управління яким в сучасних автомобілях часто електронне.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment