Зима вносить свої корективи в управління транспортом. Крім слизьких доріг, є вельми неприємна проблема з примерзлий гальмівними колодками, передає Аvtodream .
Нічого страшного в цьому немає, можуть заявити водії з багаторічним досвідом управління “Москвичами” і “Волга”. Просто необхідно після зупинки двигуна включити першу передачу і машина буде надійно закріплена на дорозі, навіть якщо є невеликий ухил.
Все вірно, машини з радянських часів нормально переживають таку експлуатацію. Чого не можна сказати про сучасних машинах.
Якщо в автомобілях з АКПП можна залишити машину на стоянці з увімкненим режимом “Р” ( “паркування”), то у машин з ручною коробкою такого режиму на жаль немає.
І якщо ви вирішите по-старому включити першу передачу, то ризикуєте своїми діями нанести машині шкоду, аж до ремонту двигуна.
Тому не варто звертатися до “дідівським” методам. Краще почитати інструкції заводу-виготовлювача. У машинах з МКПП використовуйте стоянкове гальмо, управління яким в сучасних автомобілях часто електронне.
Дебют електричної Skoda Octavia 2027 модельного року відбудеться вже досить скоро. Однак, як стало відомо,…
У міру збільшення виробничих потужностей Bentley збільшується ймовірність того, що її клієнти їздитимуть на однакових…
Кросовери сьогодні дуже популярні в Україні, проте їхня ціна часто стає викликом для покупців. Саме…
У Німеччині вартість зарядки електромобілів наразі перевищує ціну бензину та дизельного палива, що може уповільнити…
У правилах дорожнього руху прямо не прописано обов'язкове використання ручного гальма під час зупинки автомобіля.…
Будь-який автомобіль з автоматичною трансмісією - чи то робот, АКПП або варіатор - окрім стандартних…
Leave a Comment