Зима вносить свої корективи в управління транспортом. Крім слизьких доріг, є вельми неприємна проблема з примерзлий гальмівними колодками, передає Аvtodream .
Нічого страшного в цьому немає, можуть заявити водії з багаторічним досвідом управління “Москвичами” і “Волга”. Просто необхідно після зупинки двигуна включити першу передачу і машина буде надійно закріплена на дорозі, навіть якщо є невеликий ухил.
Все вірно, машини з радянських часів нормально переживають таку експлуатацію. Чого не можна сказати про сучасних машинах.
Якщо в автомобілях з АКПП можна залишити машину на стоянці з увімкненим режимом “Р” ( “паркування”), то у машин з ручною коробкою такого режиму на жаль немає.
І якщо ви вирішите по-старому включити першу передачу, то ризикуєте своїми діями нанести машині шкоду, аж до ремонту двигуна.
Тому не варто звертатися до “дідівським” методам. Краще почитати інструкції заводу-виготовлювача. У машинах з МКПП використовуйте стоянкове гальмо, управління яким в сучасних автомобілях часто електронне.