Деякі українські оператори паливного ринку продають в роздріб бензин і дизельне паливо практично за однаковою ціною. Якщо раніше було очевидно, що заощадити можна на автомобілі з дизельним двигуном, то тепер це вже не так однозначно. Українські автолюбителі знову стали підраховувати, на якому вигляді пального вигідніше їздити, пише autonews.ua
Більшість жителів США їздять на машинах з потужними бензиновими двигунами, так як вартість палива не так важлива для їхнього сімейного бюджету. Педантичні європейці до недавнього часу вважали за краще дизель, це було явно вигідніше, а в Європі «кожна копійка на рахунку».
Що ж стосується України, то можна сказати, що її громадяни поки не визначилися у своїх уподобаннях палива. Експерти відзначають, що українців, перш за все, цікавить первісна вартість машини, а не витрати на її експлуатацію.
Власники дизельних авто роблять акцент, що у них невелика витрата палива. У свою чергу, власники бензинових машин кажуть, що дизельні авто коштують дорожче. Експерти вважають, що реальну економію від дизеля можна отримати, проїхавши не менш 70 тис.км.
На багатьох українських АЗС вартість дизельного палива вже зрівнялася з ціною на «дев’яносто п’ятий” бензин. Це відбувається, в тому числі і з-за високого попиту на дизель. У найближчі роки ситуація навряд чи зміниться. Тим більше, що зараз податки на ДП в нашій країні в кілька разів менше, ніж в Європі, а, значить, влада, швидше за все, буде їх збільшувати. Так що власників дизельних автомобілів чекають додаткові витрати.
Звичайно, добре, коли в лінійку тієї чи іншої моделі автомобіля входять як бензинові, так і дизельні агрегати. Однак, в Україні часто машини продають з дуже обмеженим вибором моторів або взагалі з одним. Чому так відбувається? У автовиробників своя логіка. Вони виходять із ситуації на ринку і свого маркетингу. У підсумку українці змушені купувати машину, не замислюючись про те, скільки потім доведеться платити за пальне.
У 2018 році в Україні різко збільшилися продажі електромобілів. Це сталося завдяки тому, що на них скасували ввізне мито. В кінці 2018 року Верховна Рада продовжила пільги для електромобілів . До того ж в нашій країні почала розвиватися інфраструктура для машин з електричною силовою установкою. Наприклад, в 2019 році американська компанія Tesla планує відкрити в Києві свої зарядні станції для електромобілів .
Все це призведе до зростання продажів таких транспортних засобів. Однак, експерти прогнозують, що українці масово все-таки в найближчі роки не будуть пересідати на електрокари. Нас чекає «навала» старих дизельних авто з Європи, і з Німеччини зокрема, де їх стали забороняти.
Масовий перехід на електрокари в Україні відбудеться тільки тоді, коли рівень доходів українців досягне показників Європи.
АКПП вимагає акуратного ставлення й регулярного обслуговування. Інакше існує ризик перегріву, який може призвести до…
Почати весняне обслуговування авто варто із заміни шин. Багато водіїв відкладають зміну зимової гуми, що…
З 1 травня 2025 року в Україні стане обов'язковим додавання спирту до бензину, зокрема біоетанолу.…
Renault 5 визнаний переможцем премії EV van het Jaar 2025 у середньому сегменті. Щорічний конкурс…
При передачі автомобіля іншій особі, відповідальність за порушення ПДР залишається на власнику. Але є спосіб…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим видом покарання за порушення правил дорожнього руху (ПДР). Вони…
Leave a Comment