Задньопривідний спорткар Toyota Supra п’ятого покоління, тільки що представлений на автосалоні в Детройті, отримає на додачу до шестициліндровим моторам ще і чотирициліндрові: такі машини будуть продаватися в Японії.
Про це пише Мотор .
Спорткари Toyota Supra з моменту своєї появи в 1978 році завжди відповідали одному рецепту: заднеприводное шасі і рядний шестициліндровий мотор. За цією ж схемою виконана і машина п’ятого покоління, створена у співпраці з BMW – заднеприводная платформа від BMW Z4 і шестициліндровий турбомотор B58B30 від неї ж.
Але у «Супри» п’ятого покоління вперше в історії з’явиться бюджетна версія з чотирициліндровим двигуном – це дволітровий турбомотор BMW B48B20. Дволітрові машини отримають восьмідіапазонний «автомат», як і топова версія спорткара.
Чотирициліндровий двигун буде запропонований в двох виконаннях – потужністю 197 і 258 кінських сил. Помітно розрізняються вони і по тяговим можливостям: у молодшій версії максимальний момент становить 320 Нм в діапазоні від 1450 до 4200 оборотів в хвилину, у старшій – 400 Нм при 1550-4400 оборотах на хвилину. Для порівняння, у шестициліндрової «Супри» – 340 сил і 500 Нм.
Істотно відрізняється і динаміка: 197-сильна версія розганяється до 100 кілометрів на годину за 6,5 секунд, 258-сильна –за 5,2. При цьому шестициліндрова Supra виконує ту ж вправу за 4,3 секунди.
Зате чотирициліндрові машини помітно легше, і різниця в основному доводиться на передню вісь: їх споряджена маса складає 1410 і 1450 кілограмів відповідно проти 1520 кілограмів у шестициліндрової моделі.
Нова Supra з чотирициліндровим мотором призначена виключно для ринку Японії. Такі машини будуть випускати в менш багатих комплектаціях SZ і SZ-R. Всі без винятку спорткари Toyota Supra збиратимуть в Австрії – на заводі Magna Steyr, на одному конвеєрі з BMW Z4.