На думку експертів, багато новачків і навіть досвідчені водії неправильно прогрівають автомобіль, що позначається на терміні та якість його працездатності.
По-перше, не варто направляти потік теплого повітря на лобове скло, так як через різницю температур при прогрітому моторі скло може піти тріщинами. Щоб уникнути такої неприємності потрібно перші кілька хвилин гріти скло одночасно з салоном.
По-друге, не рекомендується взимку швидко рушати з місця на непрогрітій машині. Після того як двигун набрав потрібну кількість градусів, рух починається плавно, без використання більших обертів. В цьому випадку агрегати швидше і правильніше досягають необхідної температури.
По-третє, неправильно включати опалювальний вентилятор до максимуму, до того як автомобіль оптимально прогрівся. Холодний мотор буде подавати в салон холодне повітря, тому грубку розумніше включати після того як силовий агрегат набрав потрібну температуру.
Побоювання про те, що Mazda з її новими моделями CX-60, CX-70, CX-80 і CX-90 залишить…
BMW приступив до тестів рестайлінгової версії моделі X1 (U11), точніше його електричної версії iX1. Оновлений…
BMW здивувала шанувальників відразу двома новинками: оновленим 3-Series з ДВС та повністю електричним i3 з…
Подорож у безпеці – одна з важливих складових володіння будь-яким автомобілем. При цьому в Колумбії…
Зима пред'являє особливі вимоги до автомобілів, і з настанням холодів важливо використовувати всі доступні функції…
З настанням зими власники китайських автомобілів стали помічати, що кількість несправностей у машинах зросла. Так,…
Leave a Comment