Топ-менеджер японського бренду підтвердив декілька тез майбутнього розвитку компанії. Кожна модель компанії буде впізнаваною і явно ідентифікуватися з Mazda, але отримає унікальний дизайн.
Mazda – це одна з унікальних компаній, яка прагне йти власним шляхом і розвивати власні ідеї. Хоча не озиратися на світові тренди зараз не можна, вона як і раніше дотримується розвитку ДВЗ, а також роторних моторів. Безсумнівно, електрифікація важлива для сучасного світу, вважають в компанії, але і бензинові з дизельними моторами з рахунків скидати не можна.
Цей консервативний підхід буде «змішаний» з прогресивним баченням дизайну і стилю. Керівник європейського дизайнерського підрозділу Jo Stenuit розповів, що компанія не буде використовувати принцип «матрьошки», коли всі автомобілі бренду різного розміру схожі один на одного.
«Кожна модель, яка буде випускатися нашим брендом, однозначно буде ідентифікуватися як Mazda, але повторювати дизайн колишніх моделей не стане» – сказав Джо в недавньому інтерв’ю.
Іншими словами, кожна модель компанії стане унікальною. Тому не варто шукати красивий образ Mazda 3 в більшому виконанні. Інші моделі отримають власний характер.
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Leave a Comment