Топ-менеджер японського бренду підтвердив декілька тез майбутнього розвитку компанії. Кожна модель компанії буде впізнаваною і явно ідентифікуватися з Mazda, але отримає унікальний дизайн.
Mazda – це одна з унікальних компаній, яка прагне йти власним шляхом і розвивати власні ідеї. Хоча не озиратися на світові тренди зараз не можна, вона як і раніше дотримується розвитку ДВЗ, а також роторних моторів. Безсумнівно, електрифікація важлива для сучасного світу, вважають в компанії, але і бензинові з дизельними моторами з рахунків скидати не можна.
Цей консервативний підхід буде «змішаний» з прогресивним баченням дизайну і стилю. Керівник європейського дизайнерського підрозділу Jo Stenuit розповів, що компанія не буде використовувати принцип «матрьошки», коли всі автомобілі бренду різного розміру схожі один на одного.
«Кожна модель, яка буде випускатися нашим брендом, однозначно буде ідентифікуватися як Mazda, але повторювати дизайн колишніх моделей не стане» – сказав Джо в недавньому інтерв’ю.
Іншими словами, кожна модель компанії стане унікальною. Тому не варто шукати красивий образ Mazda 3 в більшому виконанні. Інші моделі отримають власний характер.
Зимова їзда – це завжди складно, але є кілька речей, через які можна ще більше…
Я завжди захоплювався тим, як надійні вантажівки можуть пристосовуватися до найрізноманітніших завдань. Ось, наприклад, JAC…
Hyundai Motor прискорює використання екологічно чистого транспорту, анонсувавши початок виробництва електричної версії популярного багатоцільового автомобіля…
Ford оголосив про створення інноваційної системи steer-by-wire, яка повністю виключає механічний зв'язок між кермом і…
Незважаючи на війну, в Україні продовжують активно купувати розкішні елітні авто. Зокрема, вже 13 електромобілів…
Взимку мій автомобіль забруднюється моментально, і це страшенно дратує. Сіль, бруд, реагенти — усе це…
Leave a Comment