Топ-менеджер японського бренду підтвердив декілька тез майбутнього розвитку компанії. Кожна модель компанії буде впізнаваною і явно ідентифікуватися з Mazda, але отримає унікальний дизайн.
Mazda – це одна з унікальних компаній, яка прагне йти власним шляхом і розвивати власні ідеї. Хоча не озиратися на світові тренди зараз не можна, вона як і раніше дотримується розвитку ДВЗ, а також роторних моторів. Безсумнівно, електрифікація важлива для сучасного світу, вважають в компанії, але і бензинові з дизельними моторами з рахунків скидати не можна.
Цей консервативний підхід буде «змішаний» з прогресивним баченням дизайну і стилю. Керівник європейського дизайнерського підрозділу Jo Stenuit розповів, що компанія не буде використовувати принцип «матрьошки», коли всі автомобілі бренду різного розміру схожі один на одного.
«Кожна модель, яка буде випускатися нашим брендом, однозначно буде ідентифікуватися як Mazda, але повторювати дизайн колишніх моделей не стане» – сказав Джо в недавньому інтерв’ю.
Іншими словами, кожна модель компанії стане унікальною. Тому не варто шукати красивий образ Mazda 3 в більшому виконанні. Інші моделі отримають власний характер.
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Leave a Comment