Топ-менеджер японського бренду підтвердив декілька тез майбутнього розвитку компанії. Кожна модель компанії буде впізнаваною і явно ідентифікуватися з Mazda, але отримає унікальний дизайн.
Mazda – це одна з унікальних компаній, яка прагне йти власним шляхом і розвивати власні ідеї. Хоча не озиратися на світові тренди зараз не можна, вона як і раніше дотримується розвитку ДВЗ, а також роторних моторів. Безсумнівно, електрифікація важлива для сучасного світу, вважають в компанії, але і бензинові з дизельними моторами з рахунків скидати не можна.
Цей консервативний підхід буде «змішаний» з прогресивним баченням дизайну і стилю. Керівник європейського дизайнерського підрозділу Jo Stenuit розповів, що компанія не буде використовувати принцип «матрьошки», коли всі автомобілі бренду різного розміру схожі один на одного.
«Кожна модель, яка буде випускатися нашим брендом, однозначно буде ідентифікуватися як Mazda, але повторювати дизайн колишніх моделей не стане» – сказав Джо в недавньому інтерв’ю.
Іншими словами, кожна модель компанії стане унікальною. Тому не варто шукати красивий образ Mazda 3 в більшому виконанні. Інші моделі отримають власний характер.
Вибір вживаної BMW часто супроводжується питаннями: які моделі вважаються найнадійнішими, як впливає комплектація на довговічність,…
Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…
В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
Leave a Comment