Топ-менеджер японського бренду підтвердив декілька тез майбутнього розвитку компанії. Кожна модель компанії буде впізнаваною і явно ідентифікуватися з Mazda, але отримає унікальний дизайн.
Mazda – це одна з унікальних компаній, яка прагне йти власним шляхом і розвивати власні ідеї. Хоча не озиратися на світові тренди зараз не можна, вона як і раніше дотримується розвитку ДВЗ, а також роторних моторів. Безсумнівно, електрифікація важлива для сучасного світу, вважають в компанії, але і бензинові з дизельними моторами з рахунків скидати не можна.
Цей консервативний підхід буде «змішаний» з прогресивним баченням дизайну і стилю. Керівник європейського дизайнерського підрозділу Jo Stenuit розповів, що компанія не буде використовувати принцип «матрьошки», коли всі автомобілі бренду різного розміру схожі один на одного.
«Кожна модель, яка буде випускатися нашим брендом, однозначно буде ідентифікуватися як Mazda, але повторювати дизайн колишніх моделей не стане» – сказав Джо в недавньому інтерв’ю.
Іншими словами, кожна модель компанії стане унікальною. Тому не варто шукати красивий образ Mazda 3 в більшому виконанні. Інші моделі отримають власний характер.
Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…
AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…
Після скасування обов'язкового техогляду українські дороги заповнилися автомобілями з різним технічним станом. Саме тому патрульні…
Серед нових автомобілів, придбаних українцями цього року, беззаперечним лідером став сірий колір. Майже третина всіх…
Офіційний представник китайської компанії повідомив нові подробиці: довгоочікуваний електрокар Zeekr 007 2026 надійде у продаж…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan активно оновлює свою модельну лінійку, впроваджуючи нові автомобілі. Нещодавно на…
Leave a Comment