Топ-менеджер японського бренду підтвердив декілька тез майбутнього розвитку компанії. Кожна модель компанії буде впізнаваною і явно ідентифікуватися з Mazda, але отримає унікальний дизайн.
Mazda – це одна з унікальних компаній, яка прагне йти власним шляхом і розвивати власні ідеї. Хоча не озиратися на світові тренди зараз не можна, вона як і раніше дотримується розвитку ДВЗ, а також роторних моторів. Безсумнівно, електрифікація важлива для сучасного світу, вважають в компанії, але і бензинові з дизельними моторами з рахунків скидати не можна.
Цей консервативний підхід буде «змішаний» з прогресивним баченням дизайну і стилю. Керівник європейського дизайнерського підрозділу Jo Stenuit розповів, що компанія не буде використовувати принцип «матрьошки», коли всі автомобілі бренду різного розміру схожі один на одного.
«Кожна модель, яка буде випускатися нашим брендом, однозначно буде ідентифікуватися як Mazda, але повторювати дизайн колишніх моделей не стане» – сказав Джо в недавньому інтерв’ю.
Іншими словами, кожна модель компанії стане унікальною. Тому не варто шукати красивий образ Mazda 3 в більшому виконанні. Інші моделі отримають власний характер.
Круїз-контроль стає все більш популярною опцією серед сучасних автомобілістів. Ця технологія дозволяє підтримувати задану швидкість…
Toyota готується представити найкомпактнішу модель сімейства Land Cruiser, прем'єра якої очікується наприкінці жовтня на виставці…
Водій має право проїхати на червоне світло лише у виняткових випадках, коли цього вимагає ситуація.…
У травні цього року Nissan офіційно заявив про намір представити нове покоління Skyline. Спершу передбачалося,…
Міжнародні експерти склали добірку з п'яти популярних компактних кросоверів, які відомі своєю надійністю та здатністю…
В Україні діє оновлений порядок технічного огляду транспортних засобів, який насамперед стосується комерційного транспорту. Щорічно…
Leave a Comment