Сьогодні знайти передньопривідний ЛуАЗ-969В, який серійно випускався з 1967 по 1972 рік, дуже складно. Таких машин, за деякими даними, виготовили всього 7400 примірників. Це був перший серійний радянський автомобіль з приводом тільки на передні колеса. Куди більше було повнопривідних ЛуАЗ-969В, випуск яких освоїли в 1971 році.
Дійшов до наших днів ЛуАЗ-969В з кузовом фургон, яких було випущено всього три (за іншими даними – шість), можна назвати сенсаційною знахідкою. Машину виявили недалеко в селищі Саблино Ленінградської області. Автомобіль вимагав реставрації і така була проведена в відомому КБ «Смирнова».
Машина тепер виглядає як нова – відновлений навіть рідне забарвлення, яке можна побачити по збережених історичних фото. Фургон має споряджену масу 820 кг і може перевозити 350-400 кг вантажу. Кабіна водія відокремлена від вантажного відсіку металевою перегородкою з невеликим віконцем. Ззаду встановлені широкі орні двері.
Фургон, так само як і базовий ЛуАЗ-969В, оснащувався 4-циліндровим 887-кубовим двигуном МеМЗ-969 повітряного охолодження потужністю 30 к.с. На відміну від аналогічного мотора МеМЗ-966, який застосовувався на ЗАЗ-965А, тут встановлювався вентилятор нагнітаючого типу, а не витяжного.
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Leave a Comment