Categories: Авто

У дизельних двигунів з’явилося майбутнє

Share

Зараз суворі екологічні норми Європи дозволяють обмежувати експлуатацію машин з дизельним двигуном через токсичність вихлопних газів. Але, схоже Continental знайшла вирішення цієї проблеми.

Мета Continental при створенні “суперчистого електрифікованого дизеля” в тому, щоб показати – “надчисті” дизелі можливі. Обладнавши серійний автомобіль Euro 6b існуючими технологіями, інженери Continental змогли знизити викиди оксиду азоту (NOx) до рівня, значно нижче як поточного, так і майбутніх нормативних меж. Причому, не тільки в лабораторії, а й в реальних умовах водіння.

Нещодавно технології “надчистого” дизельного автомобіля від Continental пройшли незалежну перевірку автомобільного журнала VOX TV “auto mobil”. Ведучий програми Олександр Блох з командою провели 100-кілометровий тест, який охопив міські, заміські і міжнародні дороги. Під час випробувань водій не намагався повторити дослідний режим. Замість цього Блох міг вільно вибирати будь-який стиль водіння і навіть досяг швидкості 180 км/год на автобані. В результаті середній рівень викидів NOx в місті склав всього 11 мг/км, а в цілому за час тесту – 46 мг/км. Це значно менше значення викидів по Euro 6d-Temp в 168 мг/км, і навіть по Євро 6d в 80 мг/км, які вступлять в силу в 2020 році.

Однією з найбільших проблем при спробі зменшити викиди NOx є фаза холодного запуску, адже каталізатор SCR найбільш ефективний при високих температурах. Тому скорочення викидів при холодному запуску є ключовим пріоритетом, особливо в міському циклі. Ось чому Continental розробила каталізатор EMICAT з електричним підігрівом.

Нагрітий каталізатор доводить встановлений нижче по потоку каталізатор SCR до робочої температури – в цей момент він може почати перетворення оксидів азоту – тільки через короткий час після запуску двигуна. Електрична енергія, яка використовується для опалення, повністю забезпечується системою “48 Volt Eco Drive”. Така компактна гібридна система, яка є ще одним інноваційним рішенням Continental, містить літій-іонну батарею і стартер-генератор з ремінним приводом.

Стартер-генератор, який функціонує як 12-кіловатний електродвигун, служить, по-перше, для відновлення енергії гальмування, яка перетворюється в електрику і накопичується в акумуляторі, і, по-друге, для допомоги двигуну внутрішнього згоряння, забезпечуючи додаткову потужність під час короткочасного, але потужного прискорення.

Це також знижує викиди NOx, зменшуючи піки викидів NOx, зазвичай вироблених дизельними двигунами при інтенсивному прискоренні. У той же час зменшена навантаження на двигун внутрішнього згоряння також знижує витрату палива і викиди CO2. На дослідному автомобілі також встановлена ​​нова п’єзоелектрична система уприскування Common-Rail. Ця система Continental додатково підвищує ефективність холодного запуску. Разом ці технології Continental гарантують, що “Super Clean Electrified Diesel” дозволяє досягти середнього викиду NOx в 40 мг/км лише через вісім кілометрів після холодного запуску.

“Ми пишаємося цими результатами випробувань. Вони підтверджують нашу роботу в цій галузі і нашу думку про те, що дизельні технології в поєднанні з високоефективною системою SCR можуть як і раніше робити важливий внесок в підвищення екологічної мобільності як зараз, так і в майбутньому.” Super Clean Electrified Diesel “підтверджує, що у Continental вже є всі необхідні технології, щоб втілити їх в життя”, – говорить Юрген Грімм, керівник відділу інженерних систем двигунів в підрозділі Continental.

Джерело: Авто 24

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Поліція розкрила 3 схеми обману водіїв при аваріях з пішоходами

Шахраї завжди шукають нові способи обдурити водіїв. Один із найпоширеніших трюків — інсценування наїзду на…

17.01.2025

Перевізникам в Україні надійшло важливе попередження: що зміниться

Спільний комітет Угоди про лібералізацію вантажних перевезень між Україною та Європейським Союзом ухвалив рішення про…

17.01.2025

Світловідбиваючий одяг пішоходів може створювати небезпеку на дорогах

Системи екстреного гальмування не розпізнають пішоходів на дорозі у світловідбиваючому одязі. Незвичайний експеримент провели співробітники…

17.01.2025

ANCAP перерахувала найбезпечніші машини 2024 року

Експертна незалежна організація ANCAP Safety проаналізувала всі протестовані в 2024 році машини та назвала найбезпечніші…

17.01.2025

Зимові поради для водіїв: скільки хвилин гріти машину, щоб не зашкодити двигуну

Зимовий прогрів автомобіля — важливий етап підготовки до поїздки, особливо в холодну пору року. Коли…

17.01.2025

Lexus завершує виробництво одного зі своїх найвідоміших авто

Японська компанія Lexus вирішила завершити випуск свого задньопривідного купе Lexus RC і його спортивної версії…

17.01.2025