Categories: Авто

МАЗ представив нову найкрасивішу вантажівку для «Дакара» (Фото)

Спортивна капотна вантажівка МАЗ-6440RR офіційно представлена в столиці Білорусі. Прем’єра викликала великий інтерес публіки і ЗМІ, оскільки раніше автомобілю була зроблена хороша реклама. Прославлений автогонщик Сергій В’язович, який знає толк в ралійних авто, назвав мінський спорткар одним з найбільш красивих в історії автоспорту.

У четвер, 20 грудня, в цьому випала нагода переконатися. Втім, без експертів, складно розібратися, наскільки спортивний капотний МАЗ симпатичніший своїх конкурентів. Та й чи варто сперечатися про смаки. Очевидно одне: для МАЗа, який прославився виробництвом утилітарних вантажівок, машина вже увійшла в історію як носій самого яскравого дизайну.

“Нічого такого ще не робили. Ми постаралися створити один з найкрасивіших спортивних вантажівок в історії. Вона не тільки потужна і маневрена, але і ефектно виглядає. Під час великих ралі-рейдів увагу йому забезпечено, що в свою чергу дозволить ще краще просувати бренд МАЗ в світі”, – наводить слова керівника команди” МАЗ-СПОРТавто “прес-служба білоруського автогіганта.

На презентації МАЗ-6440RR назвали компактним на тлі багатьох інших ралійних вантажівок. Його довжина – 7,05 м, ширина – 2,55 м, висота – 3,4 м, колісна база – 4,3 м. А ось повна маса у “білоруса” – 9,6 тонни. Оснащується мінський спорткар 6-циліндровим двигуном Gyrtech G-13 з турбонаддувом потужністю 960 к.с. і обертовим моментом 4500 Нм.

“Автомобіль спроектований конструкторами Мінського автомобільного заводу. У розробці брали участь 6-7 чоловік. Потім працівники МАЗа допомагали все це реалізувати”, – розповів комерційний директор автогіганта Геннадій Скитів.

Особливо наголошується, що новинка отримала краще від трьох випробуваних автомобілів: на оновлене і полегшене шасі від ралійного МАЗ-5309RR поставили кабіну серійного тягача МАЗ-5440 і оснастили її капотом від МАЗ-6440PA. Рама, кабіна, платформа, кронштейни, панелі і силові каркаси – білоруські, інші автокомпоненти – імпортні. Зокрема, “автомат” Allison 4000-й серії, “роздатка” ZF, ресори Weweler, амортизатори Reiger, мости SISU.

Капотна конфігурація дозволила змістити кабіну до центру шасі, поліпшивши таким чином розподіл ваги автомобіля, розвантаживши передній міст і знизивши навантаження на екіпаж. Як це допоможе білорусам на трасах Дакара, покаже час. У найближчому змаганні, що стартує 6 січня в Перу, новий МАЗ участі не візьме. Але, починаючи з весни, йому належить пройти кілька простіших випробувань.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025