Categories: Авто

МАЗ представив нову найкрасивішу вантажівку для «Дакара» (Фото)

Share

Спортивна капотна вантажівка МАЗ-6440RR офіційно представлена в столиці Білорусі. Прем’єра викликала великий інтерес публіки і ЗМІ, оскільки раніше автомобілю була зроблена хороша реклама. Прославлений автогонщик Сергій В’язович, який знає толк в ралійних авто, назвав мінський спорткар одним з найбільш красивих в історії автоспорту.

У четвер, 20 грудня, в цьому випала нагода переконатися. Втім, без експертів, складно розібратися, наскільки спортивний капотний МАЗ симпатичніший своїх конкурентів. Та й чи варто сперечатися про смаки. Очевидно одне: для МАЗа, який прославився виробництвом утилітарних вантажівок, машина вже увійшла в історію як носій самого яскравого дизайну.

“Нічого такого ще не робили. Ми постаралися створити один з найкрасивіших спортивних вантажівок в історії. Вона не тільки потужна і маневрена, але і ефектно виглядає. Під час великих ралі-рейдів увагу йому забезпечено, що в свою чергу дозволить ще краще просувати бренд МАЗ в світі”, – наводить слова керівника команди” МАЗ-СПОРТавто “прес-служба білоруського автогіганта.

На презентації МАЗ-6440RR назвали компактним на тлі багатьох інших ралійних вантажівок. Його довжина – 7,05 м, ширина – 2,55 м, висота – 3,4 м, колісна база – 4,3 м. А ось повна маса у “білоруса” – 9,6 тонни. Оснащується мінський спорткар 6-циліндровим двигуном Gyrtech G-13 з турбонаддувом потужністю 960 к.с. і обертовим моментом 4500 Нм.

“Автомобіль спроектований конструкторами Мінського автомобільного заводу. У розробці брали участь 6-7 чоловік. Потім працівники МАЗа допомагали все це реалізувати”, – розповів комерційний директор автогіганта Геннадій Скитів.

Особливо наголошується, що новинка отримала краще від трьох випробуваних автомобілів: на оновлене і полегшене шасі від ралійного МАЗ-5309RR поставили кабіну серійного тягача МАЗ-5440 і оснастили її капотом від МАЗ-6440PA. Рама, кабіна, платформа, кронштейни, панелі і силові каркаси – білоруські, інші автокомпоненти – імпортні. Зокрема, “автомат” Allison 4000-й серії, “роздатка” ZF, ресори Weweler, амортизатори Reiger, мости SISU.

Капотна конфігурація дозволила змістити кабіну до центру шасі, поліпшивши таким чином розподіл ваги автомобіля, розвантаживши передній міст і знизивши навантаження на екіпаж. Як це допоможе білорусам на трасах Дакара, покаже час. У найближчому змаганні, що стартує 6 січня в Перу, новий МАЗ участі не візьме. Але, починаючи з весни, йому належить пройти кілька простіших випробувань.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025