Categories: Авто

МАЗ представив нову найкрасивішу вантажівку для «Дакара» (Фото)

Share

Спортивна капотна вантажівка МАЗ-6440RR офіційно представлена в столиці Білорусі. Прем’єра викликала великий інтерес публіки і ЗМІ, оскільки раніше автомобілю була зроблена хороша реклама. Прославлений автогонщик Сергій В’язович, який знає толк в ралійних авто, назвав мінський спорткар одним з найбільш красивих в історії автоспорту.

У четвер, 20 грудня, в цьому випала нагода переконатися. Втім, без експертів, складно розібратися, наскільки спортивний капотний МАЗ симпатичніший своїх конкурентів. Та й чи варто сперечатися про смаки. Очевидно одне: для МАЗа, який прославився виробництвом утилітарних вантажівок, машина вже увійшла в історію як носій самого яскравого дизайну.

“Нічого такого ще не робили. Ми постаралися створити один з найкрасивіших спортивних вантажівок в історії. Вона не тільки потужна і маневрена, але і ефектно виглядає. Під час великих ралі-рейдів увагу йому забезпечено, що в свою чергу дозволить ще краще просувати бренд МАЗ в світі”, – наводить слова керівника команди” МАЗ-СПОРТавто “прес-служба білоруського автогіганта.

На презентації МАЗ-6440RR назвали компактним на тлі багатьох інших ралійних вантажівок. Його довжина – 7,05 м, ширина – 2,55 м, висота – 3,4 м, колісна база – 4,3 м. А ось повна маса у “білоруса” – 9,6 тонни. Оснащується мінський спорткар 6-циліндровим двигуном Gyrtech G-13 з турбонаддувом потужністю 960 к.с. і обертовим моментом 4500 Нм.

“Автомобіль спроектований конструкторами Мінського автомобільного заводу. У розробці брали участь 6-7 чоловік. Потім працівники МАЗа допомагали все це реалізувати”, – розповів комерційний директор автогіганта Геннадій Скитів.

Особливо наголошується, що новинка отримала краще від трьох випробуваних автомобілів: на оновлене і полегшене шасі від ралійного МАЗ-5309RR поставили кабіну серійного тягача МАЗ-5440 і оснастили її капотом від МАЗ-6440PA. Рама, кабіна, платформа, кронштейни, панелі і силові каркаси – білоруські, інші автокомпоненти – імпортні. Зокрема, “автомат” Allison 4000-й серії, “роздатка” ZF, ресори Weweler, амортизатори Reiger, мости SISU.

Капотна конфігурація дозволила змістити кабіну до центру шасі, поліпшивши таким чином розподіл ваги автомобіля, розвантаживши передній міст і знизивши навантаження на екіпаж. Як це допоможе білорусам на трасах Дакара, покаже час. У найближчому змаганні, що стартує 6 січня в Перу, новий МАЗ участі не візьме. Але, починаючи з весни, йому належить пройти кілька простіших випробувань.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чого не можна ігнорувати під час поїздок сільськими дорогами

Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…

28.06.2025

Tesla втрачає позиції в Європі: продажі впали на третину

Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…

28.06.2025

Як підготувати авто до поїздок на дачу: 6 головних порад

Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…

28.06.2025

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025