Спортивна капотна вантажівка МАЗ-6440RR офіційно представлена в столиці Білорусі. Прем’єра викликала великий інтерес публіки і ЗМІ, оскільки раніше автомобілю була зроблена хороша реклама. Прославлений автогонщик Сергій В’язович, який знає толк в ралійних авто, назвав мінський спорткар одним з найбільш красивих в історії автоспорту.
У четвер, 20 грудня, в цьому випала нагода переконатися. Втім, без експертів, складно розібратися, наскільки спортивний капотний МАЗ симпатичніший своїх конкурентів. Та й чи варто сперечатися про смаки. Очевидно одне: для МАЗа, який прославився виробництвом утилітарних вантажівок, машина вже увійшла в історію як носій самого яскравого дизайну.
“Нічого такого ще не робили. Ми постаралися створити один з найкрасивіших спортивних вантажівок в історії. Вона не тільки потужна і маневрена, але і ефектно виглядає. Під час великих ралі-рейдів увагу йому забезпечено, що в свою чергу дозволить ще краще просувати бренд МАЗ в світі”, – наводить слова керівника команди” МАЗ-СПОРТавто “прес-служба білоруського автогіганта.
На презентації МАЗ-6440RR назвали компактним на тлі багатьох інших ралійних вантажівок. Його довжина – 7,05 м, ширина – 2,55 м, висота – 3,4 м, колісна база – 4,3 м. А ось повна маса у “білоруса” – 9,6 тонни. Оснащується мінський спорткар 6-циліндровим двигуном Gyrtech G-13 з турбонаддувом потужністю 960 к.с. і обертовим моментом 4500 Нм.
“Автомобіль спроектований конструкторами Мінського автомобільного заводу. У розробці брали участь 6-7 чоловік. Потім працівники МАЗа допомагали все це реалізувати”, – розповів комерційний директор автогіганта Геннадій Скитів.
Особливо наголошується, що новинка отримала краще від трьох випробуваних автомобілів: на оновлене і полегшене шасі від ралійного МАЗ-5309RR поставили кабіну серійного тягача МАЗ-5440 і оснастили її капотом від МАЗ-6440PA. Рама, кабіна, платформа, кронштейни, панелі і силові каркаси – білоруські, інші автокомпоненти – імпортні. Зокрема, “автомат” Allison 4000-й серії, “роздатка” ZF, ресори Weweler, амортизатори Reiger, мости SISU.
Капотна конфігурація дозволила змістити кабіну до центру шасі, поліпшивши таким чином розподіл ваги автомобіля, розвантаживши передній міст і знизивши навантаження на екіпаж. Як це допоможе білорусам на трасах Дакара, покаже час. У найближчому змаганні, що стартує 6 січня в Перу, новий МАЗ участі не візьме. Але, починаючи з весни, йому належить пройти кілька простіших випробувань.
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
BMW (Китай) оголосила про масштабне відкликання автомобілів, включаючи популярні моделі X5, X7, 5-ї та 7-ї…
Leave a Comment