Categories: Авто

Куди зникають непродані в салонах автомобілі

Зараз в дилерських центрах можна придбати будь-який автомобіль. Ви можете взяти один з тих, що вже є в наявності і красується в салоні, або ж зробити замовлення і трохи почекати. Все доступно і зручно.

Що ж відбувається з автомобілями, які стоять в салоні не один рік, але так і не продаються, розповість Твоя МАШИНА.

Це нормальне явище. Тим більше зараз, коли ринок уживаних автомобілів рясніє оголошенням і як ніколи сповнений привабливими пропозиціями. Якісь із них досить вигідні, деякі не дуже. У той же час, дуже складно передбачити, яким буде рівень попиту на той чи інший новий автомобіль, при його надходженні в дилерський центр. Саме тому і залишається такий ось «мертвий вантаж» у вигляді нерозпроданих авто.

На такі машини можна часто побачити знижку, проте, салони рідко сильно знижують ціну. Цьому є пояснення. По-перше, якщо вартість буде занадто низькою, продавець банально не отримає жодної вигоди і піде у «мінус». А по-друге, якщо на такі автомобілі буде встановлена ​​дуже доступна ціна, то покупці віддадуть перевагу їх новеньким моделям. Адже продати другі для салону буде більш вигідно. Цю причину можна вважати основною, тому що останнім часом виходить велика кількість рестайлінгових версій або нових моделей автомобілів.

Природно, ніхто не буде тримати старий автомобіль в салоні вічно. Везуть такі машини на спеціальну стоянку під відкритим небом. Найчастіше їх дуже багато, бо накопичуються вони протягом декількох років.

У таких машин, як правило, немає багато перспектив. Іноді вони все ж знаходять нового господаря в особі працівника заводу, на якому авто було зібране. Він може домовитися з керівництвом і придбати автомобіль за дуже вигідною ціною.

Ще один спосіб реалізації – продаж за початковою ціною, але при цьому з купою додаткових бонусів. Ними може стати комплект зимової гуми, безкоштовне ТО протягом року і багато іншого.

Але, на жаль, не всім так щастить. Більшість машин так і залишаються стояти на вулиці.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025

BMW представила iX3: перший серійний кросовер Neue Klasse

BMW офіційно презентувала новий iX3 - перший серійний кросовер із сімейства Neue Klasse. Виробництво стартує…

05.09.2025

Суд визнав водія невинним, застосувавши європейську норму 0,5 проміле

В Україні у справі про керування автомобілем у стані сп'яніння суд вперше визнав пріоритет норм…

05.09.2025