Categories: Авто

Куди зникають непродані в салонах автомобілі

Зараз в дилерських центрах можна придбати будь-який автомобіль. Ви можете взяти один з тих, що вже є в наявності і красується в салоні, або ж зробити замовлення і трохи почекати. Все доступно і зручно.

Що ж відбувається з автомобілями, які стоять в салоні не один рік, але так і не продаються, розповість Твоя МАШИНА.

Це нормальне явище. Тим більше зараз, коли ринок уживаних автомобілів рясніє оголошенням і як ніколи сповнений привабливими пропозиціями. Якісь із них досить вигідні, деякі не дуже. У той же час, дуже складно передбачити, яким буде рівень попиту на той чи інший новий автомобіль, при його надходженні в дилерський центр. Саме тому і залишається такий ось «мертвий вантаж» у вигляді нерозпроданих авто.

На такі машини можна часто побачити знижку, проте, салони рідко сильно знижують ціну. Цьому є пояснення. По-перше, якщо вартість буде занадто низькою, продавець банально не отримає жодної вигоди і піде у «мінус». А по-друге, якщо на такі автомобілі буде встановлена ​​дуже доступна ціна, то покупці віддадуть перевагу їх новеньким моделям. Адже продати другі для салону буде більш вигідно. Цю причину можна вважати основною, тому що останнім часом виходить велика кількість рестайлінгових версій або нових моделей автомобілів.

Природно, ніхто не буде тримати старий автомобіль в салоні вічно. Везуть такі машини на спеціальну стоянку під відкритим небом. Найчастіше їх дуже багато, бо накопичуються вони протягом декількох років.

У таких машин, як правило, немає багато перспектив. Іноді вони все ж знаходять нового господаря в особі працівника заводу, на якому авто було зібране. Він може домовитися з керівництвом і придбати автомобіль за дуже вигідною ціною.

Ще один спосіб реалізації – продаж за початковою ціною, але при цьому з купою додаткових бонусів. Ними може стати комплект зимової гуми, безкоштовне ТО протягом року і багато іншого.

Але, на жаль, не всім так щастить. Більшість машин так і залишаються стояти на вулиці.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025