Categories: Авто

Куди зникають непродані в салонах автомобілі

Share

Зараз в дилерських центрах можна придбати будь-який автомобіль. Ви можете взяти один з тих, що вже є в наявності і красується в салоні, або ж зробити замовлення і трохи почекати. Все доступно і зручно.

Що ж відбувається з автомобілями, які стоять в салоні не один рік, але так і не продаються, розповість Твоя МАШИНА.

Це нормальне явище. Тим більше зараз, коли ринок уживаних автомобілів рясніє оголошенням і як ніколи сповнений привабливими пропозиціями. Якісь із них досить вигідні, деякі не дуже. У той же час, дуже складно передбачити, яким буде рівень попиту на той чи інший новий автомобіль, при його надходженні в дилерський центр. Саме тому і залишається такий ось «мертвий вантаж» у вигляді нерозпроданих авто.

На такі машини можна часто побачити знижку, проте, салони рідко сильно знижують ціну. Цьому є пояснення. По-перше, якщо вартість буде занадто низькою, продавець банально не отримає жодної вигоди і піде у «мінус». А по-друге, якщо на такі автомобілі буде встановлена ​​дуже доступна ціна, то покупці віддадуть перевагу їх новеньким моделям. Адже продати другі для салону буде більш вигідно. Цю причину можна вважати основною, тому що останнім часом виходить велика кількість рестайлінгових версій або нових моделей автомобілів.

Природно, ніхто не буде тримати старий автомобіль в салоні вічно. Везуть такі машини на спеціальну стоянку під відкритим небом. Найчастіше їх дуже багато, бо накопичуються вони протягом декількох років.

У таких машин, як правило, немає багато перспектив. Іноді вони все ж знаходять нового господаря в особі працівника заводу, на якому авто було зібране. Він може домовитися з керівництвом і придбати автомобіль за дуже вигідною ціною.

Ще один спосіб реалізації – продаж за початковою ціною, але при цьому з купою додаткових бонусів. Ними може стати комплект зимової гуми, безкоштовне ТО протягом року і багато іншого.

Але, на жаль, не всім так щастить. Більшість машин так і залишаються стояти на вулиці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025