На зміну бензиновим клонам відомих автомобільних марок з Піднебесної в Україні починають приїжджати і клони електричні. Причому, оригінал все також продовжує випускатися на класичному рідкому паливі.
ак, в Україні з’явилися оголошення про продаж китайських «кросоверів», стилізованих під Mercedes ML або навіть Gelandewagen. Правда, коштує така копія в рази менше, незважаючи на електропривод.
Довжина китайського електричного «кубика» становить всього 3,30 м, а вага 895 кг. Всю цю радість тягне на собі електромотор на 4 кВт. Батареї електромобіля Qifeng K7 вистачає на 100-120 км ходу на одному заряді. При цьому заряджатися вона може 6-8 годин до «повного бака».
А ось максимальна швидкість любителів швидкої їзди не порадує. Всього-на-всього 55 км / ч.
Та й вибір кольору кузова теж не радує різноманітністю: червоний, сірий, білий і камуфляжний.
До речі, камуфляжний ідеально підійде для мисливців. Тільки уявіть, наскільки безшумно можна пересуватися по лісі на такому виді транспорту!
«Кубик» Qifeng K7 пропонується в Україні за $ 9300. з пробігом в якусь то 1 000 км.
Крім мерседесовских «кубика», китайці зазіхнули і на більш популярну в наших широтах модель – ML.
Звичайно ж, китайська копія значно менше свого німецького оригіналу і в цьому випадку. Але оснастили його електроприводом.
Це дітище китайського автопрому носить назву QINGDAO GBZ-X1. Його продавці вже називають високошвидкісним електромобілем. Подумати тільки – він здатний розвивати швидкість до 80 км / ч. А якщо трохи пошаманити і зняти обмежувач, то і всі 100 км / ч. «Ох, і покатаю» (с)
Запасу ходу на одному заряді цього недо-Мерседеса вистачить на 150-180 км їзди. Заряджати його можна від побутової мережі 220 В. Для цього знадобиться 8 годин. Але він підтримує і швидку зарядку за 30 хвилин до 80%.
На відміну від електричного «Геліка», в салоні «Емелькі» зможуть розташуватися 5 осіб, а не 4. Але важить він трохи менше – 745 кг. Зате варто QINGDAO GBZ-X1 вдвічі дорожче – $ 20 330.
Обидва електромобіля мають задній привід. Прямо як в оригіналі! Ось тільки батареї тут свинцево-кислотні, а не літій-іонні, що, звичайно ж, позначиться на їх ресурсі.
А ви б собі взяли такий електромобіль?
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Стоянкове гальмо є обов'язковим елементом будь-якого сучасного автомобіля. Воно потрібне не лише для паркування, а…
View Comments
За консервну банку з 4кВт електродвигуном ,свинцевими акумуляторами і максималкою-55км -9300$??? Та за таку суму можна взяти Нісан Ліф 11,чи 12 року випуску,з майже відпрацьованими акумуляторами і буде набагато більше толку ,ніж від цих китайських геліків ,акумуляторів яких на сезон може вистачить ,а може й ні.Хотів би я побачить ,як це китайське чудо при повному завантаженні, виїде на гірку 12%. Ну ще куди не йшло за 3600$-для приколу ,але не за 9300$. "Жадность фраєра погубит."