Авто

Власник нового Toyota Prius розкритикував машину за проблеми в мороз

П’яте покоління гібридного Toyota Prius дебютувало наприкінці 2022 року й відтоді вийшло на всі ключові ринки, де, як і раніше, має стабільно високий попит. Водночас відгуки реальних власників свідчать, що не все в цій моделі так однозначно.

На американському форумі Toyota Prius власник Prius Prime 2024 року випуску потужністю 220 кінських сил Ремі Мейсон розповів про свій досвід експлуатації автомобіля, відзначивши як сильні сторони, так і моменти, які його розчарували. За його словами, електромотор вражає потужністю, розгін майже спортивний, а обгони даються легко. Запас ходу на електротязі часто перевищує заявлені показники, і влітку без підзарядки вдається проїжджати понад 90 кілометрів. Хід автомобіля плавний і стабільний, а салон відрізняється низьким рівнем шуму.

Втім, із настанням холодів враження від машини різко змінюються. Власник зазначає, що за температури мінус 10 градусів і нижче, навіть із повністю зарядженою батареєю, електромотор починає працювати нестабільно, через що автомобіль часто переходить у гібридний режим. Навіть у теплішу погоду електротяга інколи короткочасно зникає, і машина рухається лише за рахунок гібридної установки.

У коментарях до допису з ним погодилися й інші власники Prius, які вважають, що таким чином програмне забезпечення Toyota занадто агресивно захищає акумулятор, жертвуючи динамікою заради довговічності. Для багатьох водіїв така логіка роботи системи виявилася неприйнятною.

Окремо американець звернув увагу на проблеми з 12-вольтовою батареєю, яка вийшла з ладу менш ніж за рік, хоча й була замінена за гарантією. За його словами, програмне забезпечення також залишається слабким місцем моделі: для запобігання розрядці акумулятора дилеру довелося відключити функцію, що залишає фари увімкненими після вимкнення двигуна, але згодом система самостійно перезавантажилася, і проблема повернулася.

Серед інших недоліків власник назвав складність самостійного обслуговування, високу вартість заміни лобового скла з нитками електрообігріву навіть через дрібні пошкодження, а також обмежений об’єм багажника. Підсумовуючи, він зазначив, що не вважає Prius Prime 2024 поганим автомобілем, однак якби знав про всі ці нюанси заздалегідь, з огляду на високу ціну, ймовірно, залишився б зі своїм Prius третього покоління, який був економічнішим і практичнішим.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025