Експерт відзначив, що перевищення допустимих оборотів двигуна негативно впливає на його ресурс. Тривала робота поблизу максимальних обертів особливо небезпечна, оскільки різко зростає навантаження на компоненти циліндропоршневої групи, газорозподільний механізм і систему мастила. Надмірно висока частота обертання викликає перегрів, погіршує властивості олії та призводить до інтенсивного зношування циліндрів, поршневих кілець і підшипників.
Тривале використання двигуна на дуже високих обертах, зазвичай від 4500 об/хв до спрацювання обмежувача, значно підвищує ризик капітального ремонту, особливо для бензинових моторів. Водночас короткочасна робота на високих обертах може бути корисною для очищення свічок і камер згоряння від вуглецевих відкладень.
Також слід пам’ятати, що робота на низьких обертах під навантаженням через несвоєчасне перемикання передач прискорює зношування. У таких режимах тиск олії знижується, що погіршує захист деталей двигуна. Низькі оберти під навантаженням також сприяють детонації, підвищеній вібрації і ризику пошкодження шатунно-поршневої групи.
Оптимальним вважається середній діапазон оборотів, зазвичай від 2000 до 4000 об/хв, де двигун працює ефективно та економно, з достатньою динамікою, а параметри мастила залишаються у нормі, підсумував експерт.
Експерти склали антирейтинг найменш надійних автомобілів, які не радять купувати, особливо на вторинному ринку. Спеціалісти…
Lexus GX 2025 модельного року визнали найнадійнішим преміальним позашляховиком у своєму класі. За оцінкою експертів…
В Україні остаточно підтвердили законність використання ручних радарів швидкості TruCam. 16 грудня 2025 року Восьмий…
Неочевидні порушення правил дорожнього руху можуть призвести до позбавлення водійських прав не менш серйозно, ніж…
Водій зобов'язаний вийти з автомобіля лише у випадках, коли поліцейський має для цього законні підстави.…
Volkswagen продовжує інтригувати китайський ринок великим електричним кросовером ID.Unyx 08, який надійде у продаж наступного…
Leave a Comment