За останні кілька років BMW активно просувала технологію керування жестами, яку вперше представили у сьомій серії G12 ще у 2015 році. Тоді компанія підкреслювала, що це – крок у майбутнє, адже водій міг змінювати гучність чи приймати дзвінки без торкання екрана і зайвих відволікань від дороги. Для регулювання звуку достатньо було провести пальцем коло у повітрі – за годинниковою стрілкою для збільшення або проти для зменшення.
Втім, з часом підхід змінився, і цього року BMW почала поступово відмовлятися від цієї можливості. Спершу технологію прибрали з оновленої п’ятої серії, потім – з X6, пізніше з X5, а влітку її прибрали і з нової сьомої серії. У результаті сьогодні жодна актуальна модель бренду вже не має керування жестами.
Попри активне промо, функція ніколи не вирізнялася широкими можливостями. Кількість доступних жестів була обмеженою, а сценарії їх застосування – доволі вузькими, що стримувало популярність цієї технології серед водіїв.
Спроби розширити функціонал не принесли бажаного ефекту, тому компанія врешті вирішила зосередитися на інших форматах взаємодії водія з автомобілем, які виявилися більш затребуваними та ефективними в реальному використанні.
Експерт відзначив, що перевищення допустимих оборотів двигуна негативно впливає на його ресурс. Тривала робота поблизу…
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
Leave a Comment