- “Недоторканий запас”
Не всі знають, що коли загоряється лампочка «нульового» рівня палива, насправді в баку ще є запас бензину або дизпалива. Зазвичай це 5-6 літрів. Такої кількості палива вистачає на 40-50 кілометрів пробігу. Зазвичай за цей час можна знайти заправку.
Керуючи дизельним автомобілем, не варто спустошувати бак «в нуль». Якщо в систему харчування потрапить повітря, знову завести машину буде непросто, навіть затоку дизпаливо «по вінця».
- Не тиснути «на газ» і гальма
Коли палива залишається мало, чого точно не потрібно робити – так це сильно тиснути на газ або на гальмо. При розгоні педаль газу потрібно натискати якомога плавнів. А розігнавшись, вкрай небажано гальмувати. За світлофорами краще доглядати здалеку і заздалегідь прораховувати їх роботу. Якщо має бути зупинитися на червоне, то краще буде заздалегідь не поспішати і проїхати вже на зелений сигнал. Будь-яка зупинка і подальше прискорення – це трата цінного палива. Якщо вже довелося стояти на світлофорі або в пробці, можна вимикати запалення, економлячи залишок пального.
- Переходити на вищу передачу
Якщо дозволяє дорожня ситуація, найвигідніше буде їхати на вищій передачі. При цьому обороти бажано тримати 1500-3000 об / хв (для різних машин по-різному).
- Відключити фари і кондиціонер
Щоб знизити витрату палива, потрібно виключити споживання енергії сторонніми джерелами. З них найбільше бензину витрачається на освітлення і створення мікроклімату в салоні. Відключивши фари (якщо дозволяє погода), кондиціонер, обігрівач грубки, обігрів стекол і сидінь, можна знизити витрату на 1-2 літра на 100 кілометрів. Але, вимкнувши кондиціонер, не варто відкривати вікна, щоб не втратити всю економію. Відкриті вікна істотно підвищують аеродинамічний опір автомобіля, і на це витрачається пальне.
- Розбавити паливо
Якщо під рукою є чистий спирт, можна додати його в бак бензинового двигуна, але не більше ніж 5-10% для карбюраторного, і до 20% для сучасного інжекторного автомобіля. А ось в дизельні мотори можна залити 5-10% гасу. Також дизелі можуть працювати на соняшниковій олії і відпрацьованому моторному маслі, що підтверджено численними експериментами. Одноразове використання «модифікованого» палива ніяк не позначиться на надійності двигуна. Але не варто заливати в бак воду.
- Рух на «нейтралці» і накатом
Досвідчені старі водії часто радять їзду накатом. Перед довгим спуском вони вимикають двигун, і автомобіль їде під гору по інерції. Це хороший спосіб економити бензин на старих машинах з карбюраторним двигуном. Але не варто цього робити, керуючи сучасним автомобілем. При виключенні запалення тут же перестануть працювати підсилювачі керма і гальм, що може привести до дорожнього події.
Leave a Comment