Як їздити на «порожньому баку»?

0
365
Вартість палива день у день шокує українських автолюбителів. Так літр бензину вже добрався до цінника в 26 гривень. Тож не дивно, що коли автомобіль значком на приладовій панелі сповіщає про майже порожньому баку, автомобілісти як можуть, відтягують відвідування заправки. І в цьому їм допомагають нижче перераховані способи, передає  autonews.com.ua .
  1. “Недоторканий запас”

Не всі знають, що коли загоряється лампочка «нульового» рівня палива, насправді в баку ще є запас бензину або дизпалива. Зазвичай це 5-6 літрів. Такої кількості палива вистачає на 40-50 кілометрів пробігу. Зазвичай за цей час можна знайти заправку.

Керуючи дизельним автомобілем, не варто спустошувати бак «в нуль». Якщо в систему харчування потрапить повітря, знову завести машину буде непросто, навіть затоку дизпаливо «по вінця».

  1. Не тиснути «на газ» і гальма

Коли палива залишається мало, чого точно не потрібно робити – так це сильно тиснути на газ або на гальмо. При розгоні педаль газу потрібно натискати якомога плавнів. А розігнавшись, вкрай небажано гальмувати. За світлофорами краще доглядати здалеку і заздалегідь прораховувати їх роботу. Якщо має бути зупинитися на червоне, то краще буде заздалегідь не поспішати і проїхати вже на зелений сигнал. Будь-яка зупинка і подальше прискорення – це трата цінного палива. Якщо вже довелося стояти на світлофорі або в пробці, можна вимикати запалення, економлячи залишок пального.

  1. Переходити на вищу передачу

Якщо дозволяє дорожня ситуація, найвигідніше буде їхати на вищій передачі. При цьому обороти бажано тримати 1500-3000 об / хв (для різних машин по-різному).

  1. Відключити фари і кондиціонер

Щоб знизити витрату палива, потрібно виключити споживання енергії сторонніми джерелами. З них найбільше бензину витрачається на освітлення і створення мікроклімату в салоні. Відключивши фари (якщо дозволяє погода), кондиціонер, обігрівач грубки, обігрів стекол і сидінь, можна знизити витрату на 1-2 літра на 100 кілометрів. Але, вимкнувши кондиціонер, не варто відкривати вікна, щоб не втратити всю економію. Відкриті вікна істотно підвищують аеродинамічний опір автомобіля, і на це витрачається пальне.

  1. Розбавити паливо

Якщо під рукою є чистий спирт, можна додати його в бак бензинового двигуна, але не більше ніж 5-10% для карбюраторного, і до 20% для сучасного інжекторного автомобіля. А ось в дизельні мотори можна залити 5-10% гасу. Також дизелі можуть працювати на соняшниковій олії і відпрацьованому моторному маслі, що підтверджено численними експериментами. Одноразове використання «модифікованого» палива ніяк не позначиться на надійності двигуна. Але не варто заливати в бак воду.

  1. Рух на «нейтралці» і накатом

Досвідчені старі водії часто радять їзду накатом. Перед довгим спуском вони вимикають двигун, і автомобіль їде під гору по інерції. Це хороший спосіб економити бензин на старих машинах з карбюраторним двигуном. Але не варто цього робити, керуючи сучасним автомобілем. При виключенні запалення тут же перестануть працювати підсилювачі керма і гальм, що може привести до дорожнього події.

Читайте також  Компанія Toyota тестує новий Land Cruiser 300: свіжі знімки
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.