Як їздити на «порожньому баку»?

Час читання: 2 хв.
0
Вартість палива день у день шокує українських автолюбителів. Так літр бензину вже добрався до цінника в 26 гривень. Тож не дивно, що коли автомобіль значком на приладовій панелі сповіщає про майже порожньому баку, автомобілісти як можуть, відтягують відвідування заправки. І в цьому їм допомагають нижче перераховані способи, передає  autonews.com.ua .
  1. “Недоторканий запас”

Не всі знають, що коли загоряється лампочка «нульового» рівня палива, насправді в баку ще є запас бензину або дизпалива. Зазвичай це 5-6 літрів. Такої кількості палива вистачає на 40-50 кілометрів пробігу. Зазвичай за цей час можна знайти заправку.

Керуючи дизельним автомобілем, не варто спустошувати бак «в нуль». Якщо в систему харчування потрапить повітря, знову завести машину буде непросто, навіть затоку дизпаливо «по вінця».

  1. Не тиснути «на газ» і гальма

Коли палива залишається мало, чого точно не потрібно робити – так це сильно тиснути на газ або на гальмо. При розгоні педаль газу потрібно натискати якомога плавнів. А розігнавшись, вкрай небажано гальмувати. За світлофорами краще доглядати здалеку і заздалегідь прораховувати їх роботу. Якщо має бути зупинитися на червоне, то краще буде заздалегідь не поспішати і проїхати вже на зелений сигнал. Будь-яка зупинка і подальше прискорення – це трата цінного палива. Якщо вже довелося стояти на світлофорі або в пробці, можна вимикати запалення, економлячи залишок пального.

  1. Переходити на вищу передачу

Якщо дозволяє дорожня ситуація, найвигідніше буде їхати на вищій передачі. При цьому обороти бажано тримати 1500-3000 об / хв (для різних машин по-різному).

  1. Відключити фари і кондиціонер

Щоб знизити витрату палива, потрібно виключити споживання енергії сторонніми джерелами. З них найбільше бензину витрачається на освітлення і створення мікроклімату в салоні. Відключивши фари (якщо дозволяє погода), кондиціонер, обігрівач грубки, обігрів стекол і сидінь, можна знизити витрату на 1-2 літра на 100 кілометрів. Але, вимкнувши кондиціонер, не варто відкривати вікна, щоб не втратити всю економію. Відкриті вікна істотно підвищують аеродинамічний опір автомобіля, і на це витрачається пальне.

  1. Розбавити паливо

Якщо під рукою є чистий спирт, можна додати його в бак бензинового двигуна, але не більше ніж 5-10% для карбюраторного, і до 20% для сучасного інжекторного автомобіля. А ось в дизельні мотори можна залити 5-10% гасу. Також дизелі можуть працювати на соняшниковій олії і відпрацьованому моторному маслі, що підтверджено численними експериментами. Одноразове використання «модифікованого» палива ніяк не позначиться на надійності двигуна. Але не варто заливати в бак воду.

  1. Рух на «нейтралці» і накатом

Досвідчені старі водії часто радять їзду накатом. Перед довгим спуском вони вимикають двигун, і автомобіль їде під гору по інерції. Це хороший спосіб економити бензин на старих машинах з карбюраторним двигуном. Але не варто цього робити, керуючи сучасним автомобілем. При виключенні запалення тут же перестануть працювати підсилювачі керма і гальм, що може привести до дорожнього події.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.