У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять авто. Багато з них прийшли з автоспорту, де дійсно ефективні, але у повсякденній експлуатації стають марною тратою грошей і часу.
Наприклад, спойлери на кришку багажника в гоночних умовах додають притискну силу і покращують керованість на високих швидкостях. Але для цивільних авто, які рідко розганяються до екстремальних швидкостей, спойлер – переважно декоративна деталь, яка ніяк не впливає на безпеку чи динаміку.
Мухобойки та пластикові накладки на пороги часто встановлюють, щоб захистити кузов, але на практиці вони накопичують бруд і вологу, прискорюючи корозію. Крім того, такі аксесуари погіршують аеродинаміку.
Вітровики на вікнах – спірний аксесуар. Можливість відкривати скло під дощем подобається не всім, а для тих, хто не палить, вони створюють зайвий шум.
Великі диски та низькопрофільна гума дійсно покращують керованість на треку, але на звичайних дорогах вони роблять поїздку жорсткою і неприємною, підвищують ризик пошкодження дисків та дорогий ремонт.
Металеві труби по периметру кузова на позашляховиках можуть погіршити прохідність, а на кросоверах та легковиках знижують кліренс і підвищують ризик зачепити перешкоду.
Що стосується різних присадок, то додавати їх у мотор ризиковано: сумісність компонентів не гарантується, а результат може бути непередбачуваним. Надійніше користуватися якісним паливом і регулярно міняти масло.
Світлодіодні лампи яскравіші за галогенові, але якщо фара не розрахована на LED, світловий потік розсіюється, межа між світлом і тінню розмивається, а зустрічні водії можуть засліплюватися – це небезпечно.
Отже, більшість модних аксесуарів або не приносять користі, або шкодять автомобілю. Перед покупкою варто замислитися: чи справді потрібен цей елемент, чи це просто данина моді.
Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…
Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…
Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…
Hyundai стала однією з перших компаній, які по-справжньому повірили в електромобільне майбутнє. Поворотним моментом для…
Хоча Volvo традиційно вважається преміальним автовиробником, у її модельному ряду сьогодні немає жодного повноцінного позашляховика.…
Після успіху моделі Spring компанія Dacia представила компактний електромобіль Hipster. Як заявив шеф-дизайнер бренду Девід…
Leave a Comment