ТОП економічних дизельних авто, які варто купити у 2025 році

Час читання: 2 хв.
ТОП економічних дизельних авто, які варто купити у 2025 році

Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх використання, а виробники роблять ставку на гібриди та електромобілі. Втім, в Україні ситуація інша: дизель і далі залишається популярним завдяки економічності, великому запасу ходу та здатності впевнено тягнути причепи й долати складні ділянки дороги.

Дизельний двигун має сенс передусім для тих, хто багато подорожує. Якщо річний пробіг перевищує 25-30 тисяч кілометрів, різниця в витратах на пальне стає суттєвою. Водночас такий мотор потребує якісного обслуговування та використання перевірених палив і мастил, інакше переваги швидко зникають.

Реклама

Серед найекономічніших і найнадійніших моделей експерти виокремлюють кілька цікавих варіантів. Jeep Wrangler Unlimited залишається класикою для шанувальників бездоріжжя: його 3,0-літровий дизель V6 EcoDiesel розвиває 260 кінських сил і 599 Н·м крутного моменту. На трасі він споживає близько 9,4 літра на 100 км, але натомість пропонує легендарну прохідність і високу залишкову вартість. Mazda CX-5 2.2D у версіях 2018-2019 років поєднує комфорт і економічність: версія з переднім приводом споживає 8,1 л, а повнопривідна – 8,4 л. Двигун працює тихо, а підвіска забезпечує плавність, якої бракує багатьом конкурентам.

Американські GMC Terrain і Chevrolet Equinox із 1,6-літровим турбодизелем на 137 к.с. витрачають у середньому 7,3 літра пального. Обидві моделі вважаються недооціненими, але добре зарекомендували себе як надійні варіанти для вторинного ринку. Volkswagen T-Roc приємно здивував власників ефективністю: його 1,6-літровий TDI споживає лише 4,1-5,1 л на 100 км, що робить цей міський кросовер одним із найекономічніших дизелів у Європі. Peugeot 5008 з двигунами BlueHDi об’ємом 1,5 або 2,0 л бере від 5,6 до 6,5 л і вирізняється простором, м’яким ходом і комфортом у далеких подорожах. Не відстає й Citroen C5 Aircross, який споживає 4,7-5,7 л. Його 1,5-літровий BlueHDi у парі з восьмиступеневим “автоматом” забезпечує плавний рух і приємну динаміку.

Попри світові тренди, дизель в Україні ще довго залишатиметься раціональним вибором для тих, хто шукає потужність, економію та витривалість на кожному кілометрі дороги.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення