Categories: Авто

Представлений седан Toyota Corolla нового покоління (фото)

Компанія Toyota представила седан Corolla нового покоління для американського ринку. Новинка переїхала на платформу TNGA, отримала нову зовнішність, дволітровий двигун сімейства Dynamic Force і варіатор Dynamic-Shift CVT зі «стартовою передачею».

У порівнянні з седаном попереднього покоління нова Corolla стала ширше. Змінилася довжина звисів: передній зробили коротше, а задній, навпаки, трохи розтягнули. Незначно зменшилася висота машини. Вперше для моделі запропоновані 18-дюймові колеса, хоча в початковій версії седан комплектує сталевими штампуваннями розмірів 16 дюймів.

Архітектура салону нової Toyota Corolla виконані в стилі «чуттєвого мінімалізму». У центрі передньої панелі встановлений дисплей мультимедійної системи, який в залежності від версії може бути семи- або восьмидюймовим. Приборка – поєднання аналогового спідометра і тахометра з дисплеєм бортового комп’ютера (4,2 або 7 дюймів). Сидіння можуть бути оброблені тканиною або матеріалом SofTex.

«Королла» комплектується новою більш компактною і ефективною системою клімат-контролю, недопускати запотівали стекол. Мультимедійна система седана сумісна з Apple CarPlay, обладнана голосовим помічником Amazon Alexa, WiFi, Bluetooth, USB-портами і системою розпізнавання голосу.

Гамма двигунів новинки складається з 1,8-літрового «атмосферника», як у машин попереднього покоління, і нового агрегату 2.0 Dynamic Force з комбінованим уприскуванням і електричним водяним насосом. Його віддача – 171 кінська сила і 205 Нм крутного моменту. Обидва двигуни можуть поєднуватися з шестиступінчастою механічною коробкою передач або варіатором Direct Shift CVT.

Нова Toyota Corolla седан оснащується комплексом безпеки Safety Sense 2.0, до складу якого входить система запобігання фронтальних зіткнень, адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі руху, функція автоматичного управління дальнім світлом і зчитування дорожніх знаків.

Продажі седана нового покоління в США почнуться навесні наступного року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025