Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною проблемою. Все частіше власники стикаються з відмовою у обслуговуванні: звичайні автосервіси просто не беруться за електрокари через високу напругу, відсутність кваліфікації у майстрів і страх перед ризиком великих витрат.
Електромобілі працюють під напругою до 800 вольт, і будь-яка помилка при ремонті може призвести до ураження струмом. Тому за законом їх мають обслуговувати лише фахівці з допуском до роботи з високовольтним обладнанням. В ЄС та Іспанії це регулює Королівський декрет 614/2001, а в Україні існують аналогічні норми електробезпеки. Щоб працювати з такими автомобілями, майстер повинен пройти спеціальне навчання, а сервіс мати сертифіковане обладнання та засоби захисту.
Більшість незалежних СТО не готові вкладати кошти у навчання та оснащення, тому відмовляють власникам електрокарів. Деякі майстри все ж беруться за ремонт без належної підготовки, що особливо небезпечно. Помилка з батарейним блоком або силовою електронікою може спричинити не лише поломку, а й пожежу або втрату гарантії.
Найбільша проблема для власника – висока вартість наслідків. Якщо сервіс не вміє правильно діагностувати несправність, він частіше пропонує заміну вузла повністю, а не ремонт. Наприклад, повна заміна батареї може коштувати понад 10 000 євро. У спеціалізованому центрі можна замінити лише пошкоджені осередки, заощадивши до 70% вартості. Крім того, виробник може відмовити в гарантії, якщо ремонт проводився у непідтвердженому сервісі, і багато власників дізнаються про це лише після оплати дорогого ремонту.
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Фахівці автомобільного видання Carbuzz склали рейтинг найдовговічніших німецьких автомобілів, здатних без серйозних поломок подолати 480…
Електричний хетчбек Nissan LEAF третього покоління, який дебютує у 2026 році, продемонстрував набагато більший запас…
Видання TopSpeed назвало шість найнадійніших і найбільш довговічних двигунів сучасності. Усі вони відзначилися високим ресурсом,…
Cadillac повністю розпродав запланований на 2025 рік тираж ультралюксових електромобілів Celestiq і вже відкрив прийом…
Leave a Comment