Моторист роз'яснив, чому восени двигун гірше заводиться та троїть

З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість і заморозки часто призводять до нерівної роботи, “троїння” або складного запуску. Основна причина таких проблем – нестабільна іскра, яка залежить від стану свічок запалювання, високовольтних проводів та котушок. Навіть якщо термін заміни свічок ще не настав, восени корисно очистити електроди, перевірити проміжок між ними та переконатися, що керамічний ізолятор сухий і цілий, адже невелике забруднення може спричинити пропуски запалювання.

Котушки та модулі запалення також потребують уваги. Ізоляція з часом старіє, з’являються тріщини, через які волога може проникати всередину, викликаючи пробої. Наслідком цього стає нерівна робота двигуна, втрата тяги та характерне “троїння”. Осінні перепади температур впливають і на роз’єми та контакти: метал стискається і розширюється, а разом із вологою це може призвести до ослаблення з’єднань або окиснення контактів, що знижує силу іскри. Просте очищення, висушування та нанесення невеликої кількості діелектричного мастила допомагає захистити контакти та продовжити термін служби системи запалення.

Реклама

Особливу небезпеку восени становить конденсат. Вечірній холод, туман і підвищена вологість осідають не лише на кузові, а й на деталях підкапотного простору. Навіть коли сонце прогріває повітря, двигун і його електричні компоненти можуть залишатися вологими, що часто викликає проблеми зі стартом.

Щоб уникнути несподіваних труднощів, варто хоча б раз на сезон провести повну діагностику системи запалення. Перевірка ізоляції, сили іскри та опору проводів допоможе виявити потенційні проблеми заздалегідь і запобігти серйозним поломкам. Осінь – час, коли автомобіль особливо вимогливий до дрібниць: деталі, які влітку не створюють проблем, при холодній і вологій погоді одразу дають про себе знати.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!