Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем’єри, яка може відбутися вже наприкінці жовтня цього року, у мережу просочилися нові деталі про модель.
Попри позиціонування як повністю нового покоління (внутрішній код 581D), новий Hilux фактично стане рестайлінгом: автомобіль збирають на колишній платформі IMV, що використовується у нинішньому 10-річному пікапі. Технічна база залишиться колишньою, а зміни торкнуться переважно кузовних елементів.
У мережі раніше з’явилися фото інтер’єру оновленого пікапа. Бордова передня панель, ймовірно, буде характерна для “топової” комплектації, з більш м’яким пластиком, підстаканниками біля дефлекторів обдування, фізичними кнопками для керування кондиціонером та збільшеною центральною консоллю. Габарити машини частково зміняться: довжина залишиться близько 5,32 метра, колісна база – 3,08 метра, тоді як решта розмірів може зазнати корекції.
Ранні прототипи тестувалися з 48-вольтовою м’яко-гібридною силовою установкою (MHEV), що поєднує 2,8-літровий 4-циліндровий турбодизель потужністю 204 к.с. та електромотор на 16 к.с., а також комплект літій-0. Електричний “доважок” підвищує крутний момент на низьких обертах, хоча максимальна потужність залишиться колишньою. Шестиступінчасту автоматичну коробку замінить сучасна 8-ступенева АКПП.
Прем’єра нового Hilux запланована на Japan Mobility Show 2025 у Токіо, яка триватиме з 30 жовтня по 9 листопада.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment