Авто

Чому бюджетні новинки Tesla насправді не такі вже й дешеві

Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних дорожчим версіям. Водночас головною перевагою нових модифікацій залишився великий запас ходу – за даними компанії, обидві моделі здатні проїхати понад 480 кілометрів на одному заряді. Проте навіть найвідданіші шанувальники бренду сприйняли зміни без особливого захоплення.

Аналітик Wedbush Ден Айвс назвав ситуацію розчаровуючою, зауваживши, що різниця в ціні між базовими та повноцінними версіями виявилася занадто малою – приблизно п’ять тисяч доларів. На думку експертів, такі нововведення навряд чи зможуть суттєво підвищити інтерес покупців або стимулювати зростання продажів.

Базові варіанти Model 3 і Model Y забезпечують запас ходу близько 516 кілометрів, але поступаються у динаміці потужнішим версіям. Досягти такого компромісу вдалося завдяки зменшенню ємності батарей і скороченню переліку опцій. У цих версіях немає системи автоматичного керування Autosteer, екранів для задніх пасажирів та підігріву задніх сидінь. Model Y позбавили світлодіодної декоративної панелі, а обидві моделі отримали дзеркала з ручним регулюванням і сидіння з тканинною оббивкою. Для Model 3 запропонували нове оздоблення інтер’єру з матеріалів без використання шкіри, що підкреслює прагнення компанії зробити автомобіль більш екологічним і технологічно простим.

Випуск здешевлених версій став вимушеним кроком на тлі зниження попиту на поточну лінійку Tesla. Продажі знижуються через посилення конкуренції на європейському та китайському ринках, а також через втрату американськими клієнтами податкової пільги в розмірі 7 500 доларів.

Ілон Маск неодноразово наголошував, що однією з ключових цілей компанії є створення масового електромобіля вартістю менше 30 тисяч доларів з урахуванням усіх знижок. Саме така модель, за його задумом, повинна зробити бренд по-справжньому доступним і перетворити електрокари з преміальної категорії на звичний щоденний транспорт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025