Авто

Чому бюджетні новинки Tesla насправді не такі вже й дешеві

Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних дорожчим версіям. Водночас головною перевагою нових модифікацій залишився великий запас ходу – за даними компанії, обидві моделі здатні проїхати понад 480 кілометрів на одному заряді. Проте навіть найвідданіші шанувальники бренду сприйняли зміни без особливого захоплення.

Аналітик Wedbush Ден Айвс назвав ситуацію розчаровуючою, зауваживши, що різниця в ціні між базовими та повноцінними версіями виявилася занадто малою – приблизно п’ять тисяч доларів. На думку експертів, такі нововведення навряд чи зможуть суттєво підвищити інтерес покупців або стимулювати зростання продажів.

Базові варіанти Model 3 і Model Y забезпечують запас ходу близько 516 кілометрів, але поступаються у динаміці потужнішим версіям. Досягти такого компромісу вдалося завдяки зменшенню ємності батарей і скороченню переліку опцій. У цих версіях немає системи автоматичного керування Autosteer, екранів для задніх пасажирів та підігріву задніх сидінь. Model Y позбавили світлодіодної декоративної панелі, а обидві моделі отримали дзеркала з ручним регулюванням і сидіння з тканинною оббивкою. Для Model 3 запропонували нове оздоблення інтер’єру з матеріалів без використання шкіри, що підкреслює прагнення компанії зробити автомобіль більш екологічним і технологічно простим.

Випуск здешевлених версій став вимушеним кроком на тлі зниження попиту на поточну лінійку Tesla. Продажі знижуються через посилення конкуренції на європейському та китайському ринках, а також через втрату американськими клієнтами податкової пільги в розмірі 7 500 доларів.

Ілон Маск неодноразово наголошував, що однією з ключових цілей компанії є створення масового електромобіля вартістю менше 30 тисяч доларів з урахуванням усіх знижок. Саме така модель, за його задумом, повинна зробити бренд по-справжньому доступним і перетворити електрокари з преміальної категорії на звичний щоденний транспорт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Sony і Honda розширюють бренд Afeela: новий концепт дебютує на CES

Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…

25.11.2025

Skoda представила концепт із преміальним дизайном, але без прагнення до люксу

На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…

25.11.2025

Прострочене посвідчення водія під час війни: що кажуть експерти та як діяти

В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…

25.11.2025

Фото з тестів показали новий Audi SQ2 e-tron із запасом ходу 500 км

На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…

25.11.2025

Чому бензин А-92 може нашкодити сучасним двигунам

Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…

25.11.2025

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025