Авто

Чому бюджетні новинки Tesla насправді не такі вже й дешеві

Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних дорожчим версіям. Водночас головною перевагою нових модифікацій залишився великий запас ходу – за даними компанії, обидві моделі здатні проїхати понад 480 кілометрів на одному заряді. Проте навіть найвідданіші шанувальники бренду сприйняли зміни без особливого захоплення.

Аналітик Wedbush Ден Айвс назвав ситуацію розчаровуючою, зауваживши, що різниця в ціні між базовими та повноцінними версіями виявилася занадто малою – приблизно п’ять тисяч доларів. На думку експертів, такі нововведення навряд чи зможуть суттєво підвищити інтерес покупців або стимулювати зростання продажів.

Базові варіанти Model 3 і Model Y забезпечують запас ходу близько 516 кілометрів, але поступаються у динаміці потужнішим версіям. Досягти такого компромісу вдалося завдяки зменшенню ємності батарей і скороченню переліку опцій. У цих версіях немає системи автоматичного керування Autosteer, екранів для задніх пасажирів та підігріву задніх сидінь. Model Y позбавили світлодіодної декоративної панелі, а обидві моделі отримали дзеркала з ручним регулюванням і сидіння з тканинною оббивкою. Для Model 3 запропонували нове оздоблення інтер’єру з матеріалів без використання шкіри, що підкреслює прагнення компанії зробити автомобіль більш екологічним і технологічно простим.

Випуск здешевлених версій став вимушеним кроком на тлі зниження попиту на поточну лінійку Tesla. Продажі знижуються через посилення конкуренції на європейському та китайському ринках, а також через втрату американськими клієнтами податкової пільги в розмірі 7 500 доларів.

Ілон Маск неодноразово наголошував, що однією з ключових цілей компанії є створення масового електромобіля вартістю менше 30 тисяч доларів з урахуванням усіх знижок. Саме така модель, за його задумом, повинна зробити бренд по-справжньому доступним і перетворити електрокари з преміальної категорії на звичний щоденний транспорт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Експерт розповів про вплив стиль водіння на термін служби автомобіля

Дискусії про те, який стиль водіння є кращим — спокійний чи динамічний із різкими прискореннями…

11.10.2025

Toyota готує прем’єри на Japan Mobility Show 2025

До відкриття головного автосалону Японії — Japan Mobility Show 2025 — залишилося менше місяця. Захід…

11.10.2025

В Україні знову обговорюють нульове розмитнення автомобілів

В Україні знову обговорюють можливість нульового розмитнення автомобілів. Прем'єр-міністр Юлія Свириденко у коментарі щодо полегшення…

11.10.2025

Топ-5 недооцінених авто, які досі варті уваги

Мода на автомобілі змінюється швидше, ніж пори року. Сьогодні всі захоплюються кросоверами, завтра — китайськими…

11.10.2025

Коли настає час переходити з літньої гуми на зимову

Зміна сезонів – це не тільки приємні зміни в природі, але й необхідність адаптації до…

11.10.2025

Механік назвав головні помилки водіїв при користуванні АКПП

На даний момент у користуванні росіян перебуває набагато більше автомобілів з автоматичними трансмісіями. При цьому,…

11.10.2025