Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як “гібриди”, що може вводити споживачів в оману. Mild-hybrid системи поєднують функції стартера та генератора і трохи покращують паливну економічність, проте не дозволяють авто рухатися виключно на електротязі.
У різних регіонах підхід до маркування відрізняється. В Австралії Toyota використовує позначення “V Active” для своїх 48-вольтових систем, щоб показати, що це не повноцінний гібрид, тоді як у Європі Hilux з аналогічною системою продають як “Hilux Hybrid 48V”, що викликає суперечливі реакції.
Toyota закликає виробників чітко розмежовувати типи гібридних технологій, щоб покупці могли реально оцінити їхні переваги та обмеження.
Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…
На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…
В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Leave a Comment