Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як “гібриди”, що може вводити споживачів в оману. Mild-hybrid системи поєднують функції стартера та генератора і трохи покращують паливну економічність, проте не дозволяють авто рухатися виключно на електротязі.
У різних регіонах підхід до маркування відрізняється. В Австралії Toyota використовує позначення “V Active” для своїх 48-вольтових систем, щоб показати, що це не повноцінний гібрид, тоді як у Європі Hilux з аналогічною системою продають як “Hilux Hybrid 48V”, що викликає суперечливі реакції.
Toyota закликає виробників чітко розмежовувати типи гібридних технологій, щоб покупці могли реально оцінити їхні переваги та обмеження.
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Leave a Comment