Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як “гібриди”, що може вводити споживачів в оману. Mild-hybrid системи поєднують функції стартера та генератора і трохи покращують паливну економічність, проте не дозволяють авто рухатися виключно на електротязі.
У різних регіонах підхід до маркування відрізняється. В Австралії Toyota використовує позначення “V Active” для своїх 48-вольтових систем, щоб показати, що це не повноцінний гібрид, тоді як у Європі Hilux з аналогічною системою продають як “Hilux Hybrid 48V”, що викликає суперечливі реакції.
Toyota закликає виробників чітко розмежовувати типи гібридних технологій, щоб покупці могли реально оцінити їхні переваги та обмеження.
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Розмова про економічність зазвичай швидко зводиться до електромобілів, однак у цьому випадку увага навмисно зосереджена…
Leave a Comment