Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як “гібриди”, що може вводити споживачів в оману. Mild-hybrid системи поєднують функції стартера та генератора і трохи покращують паливну економічність, проте не дозволяють авто рухатися виключно на електротязі.
У різних регіонах підхід до маркування відрізняється. В Австралії Toyota використовує позначення “V Active” для своїх 48-вольтових систем, щоб показати, що це не повноцінний гібрид, тоді як у Європі Hilux з аналогічною системою продають як “Hilux Hybrid 48V”, що викликає суперечливі реакції.
Toyota закликає виробників чітко розмежовувати типи гібридних технологій, щоб покупці могли реально оцінити їхні переваги та обмеження.
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…
Плануючи покупку автомобіля з пробігом, не варто обмежуватися швидким оглядом кузова. Насамперед важливо уважно вивчити…
Leave a Comment