У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають “втомлюватися” після 150 тисяч кілометрів, на ринку все ще є справжні довгожителі. Ці машини проходять понад 400 тисяч, переживають кількох власників і зберігають працездатність так, ніби тільки зійшли з конвеєра.
Американське видання iSeeCars проаналізувало понад 174 мільйони автомобілів, щоб визначити, які позашляховики найчастіше долають рубіж у 250 тисяч миль (понад 402 тисячі км). І що цікаво – у топі суцільно японські моделі.
Отже, знайомимося із сімкою найнадійніших SUV, для яких великий пробіг – не вирок, а звичний робочий режим.
Якщо існує позашляховик, який втілює поняття “вічності”, це Toyota Sequoia. Масивна рама, 5,7-літровий V8 і класична конструкція роблять її практично невразливою.
За статистикою, 39,1% власників Sequoia без проблем перетнули позначку у 400 тисяч кілометрів – це у дев’ять разів більше середнього ринкового показника.
Жодних турбін чи гібридів – лише проста механіка, перевірений “автомат” і залізна надійність. Салон, немов бронекапсула, зберігає свіжий вигляд навіть після 300 тисяч км. Власники жартують: у Sequoia ламається лише власник, коли настає час із нею розлучатися.
На другому місці – легендарний Toyota 4Runner, останній із класичних рамних позашляховиків старої школи. Під капотом – атмосферний V6 4.0, мінімум електроніки й максимум витривалості.
32,9% цих авто долають понад 400 тисяч км, що у 7,7 разу вище середнього. 4Runner не женеться за швидкістю, але роками залишається прикладом надійності. Навіть після сотень тисяч кілометрів двері зачиняються з тим самим “тойотівським клацанням”.
Хто сказав, що гібриди не довговічні? Toyota Highlander Hybrid ламає цей стереотип.
31% власників подолали понад 400 тисяч км – феноменальний результат для електрифікованого авто. Система Hybrid Synergy Drive працює без перегрівів, а бензиновий V6 живе у щадному режимі.
Highlander Hybrid – вибір тих, хто цінує комфорт, тишу й економію. Але, як виявилося, ця модель ще й надзвичайно живуча.
Lexus GX – це Land Cruiser Prado у костюмі від кутюр. Преміум-комфорт і легендарна рамна витривалість поєдналися в одному кузові.
18,3% GX долають понад 400 тисяч км – вражаюче, зважаючи, що більшість цих авто ніколи не бачили бездоріжжя. М’яка підвіска, простота конструкції й бездоганна електроніка роблять GX зразком довговічності. Це як швейцарський годинник на колесах – дорогий, але безвідмовний.
Ще один гібрид у списку – Lexus RX Hybrid. Цей SUV створений для міста, але й після 400 тисяч км залишається тихим, плавним і комфортним.
Поєднання 3,5-літрового V6 і електромотора забезпечує м’який хід і мінімальний знос. Навіть варіатор після сотень тисяч кілометрів працює, наче новий.
RX Hybrid – це автомобіль для тих, хто цінує спокій і не хоче чути нічого, окрім шелесту шин.
Легендарний Land Cruiser – це не просто авто, а частина історії. Його “сотки” й “двохсотки” впевнено долають 600-700 тисяч км без капремонту.
Рамна конструкція, атмосферні мотори й відсутність надлишкової електроніки роблять його еталоном надійності. Land Cruiser – це філософія: купив один раз – і забув, що таке поломки.
Єдиний не-Toyota у рейтингу – Honda Pilot, сімейний SUV із добрим характером.
Атмосферний V6 на 3,5 літра та класичний автомат дозволяють йому без проблем долати 350-400 тисяч км. Простота конструкції, комфорт і доступні запчастини роблять Pilot улюбленцем тих, хто шукає спокій, а не пригоди в сервісі.
Цей рейтинг ще раз підтверджує: японці й досі тримають планку надійності. Для них великі пробіги – не привід для страху, а доказ того, що добра інженерія ніколи не старіє.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment