Експерти застерігають, що спроби зекономити на паливі можуть мати серйозні наслідки для двигуна. Використання бензину А-92 замість рекомендованого А-95 викликає детонацію, перевитрату палива і прискорює зношування мотору. Хоча сучасні двигуни здатні частково адаптуватися до різного типу пального, електроніка не може повністю компенсувати різницю в октановому числі.
Паливо з нижчим октановим числом займається занадто рано, створюючи ударні навантаження на поршні та клапани. Щоб уникнути пошкоджень, система зменшує кут запалення, через що двигун втрачає потужність, а витрата палива зростає приблизно на 5-7%. Таким чином, економія на заправці фактично зникає.
Під час тривалої експлуатації на 92-му бензині зростає ризик утворення нагару, швидше старіє моторне масло та забруднюються свічки запалення. Це особливо небезпечно для турбованих двигунів і моторів із високим ступенем стиснення, адже вже через кілька десятків тисяч кілометрів можливий значний знос поршневої групи.
Якщо ж 92-й бензин потрапив у бак випадково, варто рухатися в спокійному режимі, без різких прискорень, і за першої нагоди заправитися якісним А-95. Фахівці наголошують, що рекомендації виробника щодо октанового числа слід виконувати без винятків, адже спроби зекономити на пальному часто обертаються дорогим ремонтом і скороченням ресурсу двигуна.
Двигун N55, що з'явився наприкінці 2000-х, швидко завоював популярність завдяки надійності, динаміці та універсальності. Його…
Згідно з останнім звітом, відомий японський виробник Nissan опинився лише на 12-му рядку рейтингу з…
Експерти Consumer Reports склали рейтинг автомобілів з найнижчим рівнем лояльності власників, тобто моделей, які водії…
В Україні водій зобов'язаний мати при собі три основні документи: посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво…
Щоб без проблем подолати далекі відстані трасою, важливо розуміти, чим відрізняється така їзда від міської.…
У 2026 році водії в Україні зіткнуться з низкою змін у законодавстві та правилах, що…
Leave a Comment