Експерти застерігають, що спроби зекономити на паливі можуть мати серйозні наслідки для двигуна. Використання бензину А-92 замість рекомендованого А-95 викликає детонацію, перевитрату палива і прискорює зношування мотору. Хоча сучасні двигуни здатні частково адаптуватися до різного типу пального, електроніка не може повністю компенсувати різницю в октановому числі.
Паливо з нижчим октановим числом займається занадто рано, створюючи ударні навантаження на поршні та клапани. Щоб уникнути пошкоджень, система зменшує кут запалення, через що двигун втрачає потужність, а витрата палива зростає приблизно на 5-7%. Таким чином, економія на заправці фактично зникає.
Під час тривалої експлуатації на 92-му бензині зростає ризик утворення нагару, швидше старіє моторне масло та забруднюються свічки запалення. Це особливо небезпечно для турбованих двигунів і моторів із високим ступенем стиснення, адже вже через кілька десятків тисяч кілометрів можливий значний знос поршневої групи.
Якщо ж 92-й бензин потрапив у бак випадково, варто рухатися в спокійному режимі, без різких прискорень, і за першої нагоди заправитися якісним А-95. Фахівці наголошують, що рекомендації виробника щодо октанового числа слід виконувати без винятків, адже спроби зекономити на пальному часто обертаються дорогим ремонтом і скороченням ресурсу двигуна.
Французький бренд Peugeot представив свій кросовер-ліфтбек 408 трохи більше трьох років тому, і тепер модель…
Зима завжди змушує замислитися над вибором правильної гуми. Питання на кшталт "що краще - шипи…
Холостий хід двигуна - тема, яка викликає багато суперечок в інтернеті. Скільки можна стояти на…
За словами експерта, водії нерідко забувають перевірити стан охолоджувальної рідини перед настанням холодів. З часом…
Кросовер Hyundai Tucson залишається однією з найпопулярніших моделей корейського автовиробника, проте компанія може ризикнути з…
Взимку зростає навантаження на всі елементи автомобіля, зокрема й на акумулятор. Низькі температури значно уповільнюють…
Leave a Comment