Експерти застерігають, що спроби зекономити на паливі можуть мати серйозні наслідки для двигуна. Використання бензину А-92 замість рекомендованого А-95 викликає детонацію, перевитрату палива і прискорює зношування мотору. Хоча сучасні двигуни здатні частково адаптуватися до різного типу пального, електроніка не може повністю компенсувати різницю в октановому числі.
Паливо з нижчим октановим числом займається занадто рано, створюючи ударні навантаження на поршні та клапани. Щоб уникнути пошкоджень, система зменшує кут запалення, через що двигун втрачає потужність, а витрата палива зростає приблизно на 5-7%. Таким чином, економія на заправці фактично зникає.
Під час тривалої експлуатації на 92-му бензині зростає ризик утворення нагару, швидше старіє моторне масло та забруднюються свічки запалення. Це особливо небезпечно для турбованих двигунів і моторів із високим ступенем стиснення, адже вже через кілька десятків тисяч кілометрів можливий значний знос поршневої групи.
Якщо ж 92-й бензин потрапив у бак випадково, варто рухатися в спокійному режимі, без різких прискорень, і за першої нагоди заправитися якісним А-95. Фахівці наголошують, що рекомендації виробника щодо октанового числа слід виконувати без винятків, адже спроби зекономити на пальному часто обертаються дорогим ремонтом і скороченням ресурсу двигуна.
Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…
У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…
Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…
Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…
На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…
Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…
Leave a Comment