Експерти застерігають, що спроби зекономити на паливі можуть мати серйозні наслідки для двигуна. Використання бензину А-92 замість рекомендованого А-95 викликає детонацію, перевитрату палива і прискорює зношування мотору. Хоча сучасні двигуни здатні частково адаптуватися до різного типу пального, електроніка не може повністю компенсувати різницю в октановому числі.
Паливо з нижчим октановим числом займається занадто рано, створюючи ударні навантаження на поршні та клапани. Щоб уникнути пошкоджень, система зменшує кут запалення, через що двигун втрачає потужність, а витрата палива зростає приблизно на 5-7%. Таким чином, економія на заправці фактично зникає.
Під час тривалої експлуатації на 92-му бензині зростає ризик утворення нагару, швидше старіє моторне масло та забруднюються свічки запалення. Це особливо небезпечно для турбованих двигунів і моторів із високим ступенем стиснення, адже вже через кілька десятків тисяч кілометрів можливий значний знос поршневої групи.
Якщо ж 92-й бензин потрапив у бак випадково, варто рухатися в спокійному режимі, без різких прискорень, і за першої нагоди заправитися якісним А-95. Фахівці наголошують, що рекомендації виробника щодо октанового числа слід виконувати без винятків, адже спроби зекономити на пальному часто обертаються дорогим ремонтом і скороченням ресурсу двигуна.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment