Двигун N55, що з’явився наприкінці 2000-х, швидко завоював популярність завдяки надійності, динаміці та універсальності. Його встановлювали практично на весь модельний ряд BMW – від компактних седанів до флагманських моделей 7 серії та спортивних кросоверів X5 і X6. Пізніше двигун замінили на сучасний B58, який пропонує ще вищу продуктивність і кращу економічність. Ось п’ять найцікавіших моделей BMW з двигуном N55:
Універсал преміум-класу на базі BMW 3 серії, оснащений N55 з подвійним турбонаддувом і збільшеною потужністю до 404 к.с. Розгін до 100 км/год займає лише 4,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на 307 км/год.
Компактний кросовер з потужним N55, який дозволяє розганятися до сотні за 5,6 секунди. Модель доступна тільки з автоматичною коробкою передач, відрізняється гарною керованістю та привабливою ціною на вторинному ринку.
Перший представник X4 із позначкою M40i і атмосферним N55 на 355 к.с. Повний привід забезпечує впевнене відчуття на будь-яких покриттях, а розгін до 100 км/год займає всього 4,4 секунди. Часто порівнюють із Porsche Macan GTS.
Лімітована спортивна версія BMW 1 серії у кузові купе, з додатково посиленою потужністю N55 і доступна також з механічною коробкою. Відзначається гострим керуванням і преміум-інтер’єром.
Дводверне купе із заднім приводом, початково комплектувалося N55 потужністю 365 к.с., що забезпечує відмінну динаміку та чутливість рульового управління. Екземпляри з N55 досі цінуються серед ентузіастів завдяки поєднанню продуктивності та доступної ціни.
Виробництво Volkswagen Touareg 2025 завершиться на початку 2027 року, і перед цим бренд підготував дві…
Автомобіль - це не просто засіб пересування, а й вагома інвестиція, яка потребує постійної уваги.…
Японські автовиробники традиційно вважалися еталоном надійності, але свіже дослідження Consumer Reports показало, що два великі…
KIA офіційно представила друге покоління компактного кросовера Seltos. Модель стала більша - її розміри наблизилися…
Моторне масло в двигуні виконує багато важливих функцій: змащує деталі, охолоджує їх, захищає від зношування…
Багато водіїв звикли залишати двигун працювати на холостому ходу зранку, щоб його прогріти, але інженер-двигуніст…
Leave a Comment