Авто

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з’являтися після 200-250 тисяч км. Раніше мотори були набагато надійнішими і, при своєчасному техобслуговуванні, могли служити без капремонту понад мільйон км. Сьогодні таких двигунів залишилося небагато, але серед виробників, які досі пропонують довговічні агрегати, вирізняється Volkswagen.

Найвідоміші “двигуни-мільйонники” Volkswagen:

Атмосферний бензиновий 2,5 л – встановлювався на Jetta та Passat у США. Простий і надійний мотор, при правильному обслуговуванні може пройти до 1 млн км.

Дизельний 2.0 – потужний та витривалий, ставився на Jetta та Passat. Без капітального ремонту проходить понад 500 тис. км. В Америці більше не використовується через штрафи за маніпуляції з екологією, у Росії досі встановлюють.

2.8 V6 – для передньопривідних автомобілів (Golf IV, Passat B5, Bora) та деяких моделей Audi. Ресурс 350-500 тис. км при регулярному техобслуговуванні. Двигун відомий високою тягою і помірною витратою палива.

1.6i – встановлювався на Passat, Polo та інші моделі. Надійний, простий мотор, проходить 500 тис. км і більше. Працює особливо довго з механічною коробкою, яка може служити до 800 тис.-1 млн км.

Турбований 1.8T – поширений на моделях 2000-х років. При правильному обслуговуванні проходить понад 350 тис. км, ремонт відносно простий і недорогий.

1.9 TDI – здебільшого на комерційних авто Caddy другої генерації. Витривалий дизель, ресурс до 400 тис. км без капремонту. Сьогодні на його базі створюють 2-літрові дизельні агрегати з гарною довговічністю.

Ці двигуни відзначаються простою та надійною конструкцією, високою витривалістю і можливістю проходити великі пробіги за умови регулярного обслуговування та використання якісних витратних матеріалів. На сучасному ринку подібні агрегати вже рідкість, що робить автомобілі з ними цікавими для покупців на вторинному ринку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025

В Україні можуть заборонити електросамокати у центрі міста

Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…

02.10.2025

Експерти пояснили водіям, коли краще вмикати кондиціонер у авто

Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…

02.10.2025

Toyota Land Cruiser 300 може отримати підключуваний гібрид

Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…

02.10.2025