Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили цю репутацію. Під час розтину циліндри зберегли заводську структуру без критичних задир чи деформацій, а головка блоку і розподільники мали лише незначний знос, відповідний віку агрегату. Нижня частина двигуна показала сліди виробітку на корінних і шатунних вкладишах, проте їх стан визнали нормальним при такому пробігу.
Фахівці пояснюють надійність конструкції кількома факторами: атмосферна схема без турбонаддуву, чавунний блок циліндрів із продуманим компонуванням, використання якісних матеріалів та регулярне технічне обслуговування з вчасною заміною олії та фільтрів. Двигуни сімейства 2JZ випускалися у 1990-х і 2000-х, встановлювалися на Toyota Supra, Aristo та інших моделях. Турбоверсія 2JZ-GTE стала легендою в автоспорті і тюнінгу, але навіть атмосферні варіанти демонструють високий ресурс.
На фоні сучасних моторів із турбонаддувом, тонким маслом і збільшеними сервісними інтервалами випадок із 2JZ ставить питання про довговічність нових двигунів. Багато експертів і ентузіастів скептично оцінюють перспективи, вважаючи, що епоха “мільйонників” від Toyota поступово відходить у минуле.
Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…
Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…
Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…
2025-й минув для Opel під знаком кросоверів, але вже 2026-й стане роком оновленої Opel Astra.…
Багато водіїв вважають, що достатньо просто дотримуватися ПДР, але перед поїздкою важливо перевірити, чи є…
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Leave a Comment