Тривале водіння з низьким тиском у шинах може серйозно пошкодити їхню внутрішню структуру. Навіть невелике відхилення від норми створює додаткове навантаження, і тривале використання в такому стані часто закінчується повною заміною шини.
Потрапляння колеса в глибокі вибоїни на високій швидкості призводить до удару по шині та підвісці, що може пошкодити каркас і спричинити “грижування”, особливо у низькопрофільних шин. При паркуванні бічна частина шини уразлива: контакт із гострим краєм бордюру може викликати поріз, який зазвичай неможливо відремонтувати.
Неправильне зберігання шин також негативно впливає на їхній стан. Пряме сонячне світло, тепло від батарей або важкі предмети можуть призвести до тріщин і вібрацій після монтажу на авто.
Правильна обкатка зимових шин забезпечує їхню довговічність. Перші 200-300 км слід уникати різких маневрів і швидкого старту чи гальмування, особливо для шипованих шин, щоб не пошкодити або не вивести з протектора шипи.
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…
Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…
Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…
Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…
Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…
Leave a Comment