Тривале водіння з низьким тиском у шинах може серйозно пошкодити їхню внутрішню структуру. Навіть невелике відхилення від норми створює додаткове навантаження, і тривале використання в такому стані часто закінчується повною заміною шини.
Потрапляння колеса в глибокі вибоїни на високій швидкості призводить до удару по шині та підвісці, що може пошкодити каркас і спричинити “грижування”, особливо у низькопрофільних шин. При паркуванні бічна частина шини уразлива: контакт із гострим краєм бордюру може викликати поріз, який зазвичай неможливо відремонтувати.
Неправильне зберігання шин також негативно впливає на їхній стан. Пряме сонячне світло, тепло від батарей або важкі предмети можуть призвести до тріщин і вібрацій після монтажу на авто.
Правильна обкатка зимових шин забезпечує їхню довговічність. Перші 200-300 км слід уникати різких маневрів і швидкого старту чи гальмування, особливо для шипованих шин, щоб не пошкодити або не вивести з протектора шипи.
Коли мова заходить про бюджет близько 1 млн гривень, багато водіїв опиняються перед непростим вибором:…
Toyota планує випустити новий рамний позашляховик, який позиціонується як компактна версія Land Cruiser та "всюдихід…
Зупинка патрульними не завжди закінчується штрафом, і багато що залежить від поведінки водія та його…
Skoda представила концепт нової версії культового купе 110 R у стилі Modern Solid, створений дизайнером…
На автозаправках дедалі частіше можна зустріти автомобілі, двигун яких залишається ввімкненим під час заправки. Більшість…
Mercedes-Benz опублікувала перше офіційне зображення нової моделі з індексом VLE. Це електричний мінівен, побудований на…
Leave a Comment