Тривале водіння з низьким тиском у шинах може серйозно пошкодити їхню внутрішню структуру. Навіть невелике відхилення від норми створює додаткове навантаження, і тривале використання в такому стані часто закінчується повною заміною шини.
Потрапляння колеса в глибокі вибоїни на високій швидкості призводить до удару по шині та підвісці, що може пошкодити каркас і спричинити “грижування”, особливо у низькопрофільних шин. При паркуванні бічна частина шини уразлива: контакт із гострим краєм бордюру може викликати поріз, який зазвичай неможливо відремонтувати.
Неправильне зберігання шин також негативно впливає на їхній стан. Пряме сонячне світло, тепло від батарей або важкі предмети можуть призвести до тріщин і вібрацій після монтажу на авто.
Правильна обкатка зимових шин забезпечує їхню довговічність. Перші 200-300 км слід уникати різких маневрів і швидкого старту чи гальмування, особливо для шипованих шин, щоб не пошкодити або не вивести з протектора шипи.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment