Під час кризи грошей на обслуговування автомобіля стає все менше, а ціни на запчастини і витратні матеріали ростуть.
Під час кризи грошей на обслуговування автомобіля стає все менше, а ціни на запчастини і витратні матеріали ростуть. В результаті багато автолюбителів заощаджують на зимових покришках. Останнім часом ринок заполонили дешеві шини різних брендів. Експерти розповіли чим загрожує покупка кота в мішку.
Зрозуміти різницю між бюджетною і дорогий якісної покришкою можна на простому прикладі: у фірми Hankook марка гуми має 60-70 компонентів, а шини дешевого бренду містять лише 20-30 інгредієнтів.
Дешеві шини насамперед поступаються по зчіпних властивостях, звуковому комфорту і зносостійкості . Вартість шини залежить від складу гумової суміші, чи є там дорогі компоненти, які забезпечують еластичність гуми при низьких температурах. Натуральний каучук, наприклад, не дає шині задубіти при низьких температурах, але це досить дороге сировину.
“Для того щоб домогтися низької ціни, шинники прибирають зі складу покришок дорогі компоненти, які погіршують еластичність шин”, – експерт .
Конкретні характеристики залежать від складу гуми і її ціни: частина шин вже при -10 задубіє, інша – при -20, а гума для екстремальних умов збереже еластичність і в 30 градусів морозу. Для автовласника вся проблема в тому, що дешева покришка зовні може виглядати так само, як дорога.