Mercedes-Benz зробив важливий крок у розвитку електромобілів: тестовий EQS із твердотільною батареєю подолав 1205 км на одній зарядці. Маршрут пройшов із Штутгарту через Данію до шведського Мальме, при цьому в запасі залишилося ще 137 км. Теоретичний максимум становив 1342 км.
Цей результат перевершив рекорд дослідницького прототипу Vision EQXX, який 2022 року проїхав 1202 км. На відміну від концепту, EQS, який брав участь у випробуваннях, був ближчим до серійного автомобіля та використовував технології, що готуються до впровадження.
Серце проекту – літій-металева твердотільна батарея, створена спільно з Mercedes-AMG High Performance Powertrains, підрозділом, відповідальним за двигуни Формули-1. Осередки розроблені американською Factorial Energy і засновані на технології FEST.
Випробування проходили у реальних умовах: зі зміною клімату, рельєфу та інтенсивності руху. Система Electric Intelligence допомагала оптимізувати маршрут з огляду на енерговитрати на охолодження та опалення.
Цей рекорд свідчить, що електромобілі поступово виходять на новий рівень. Для покупців питання “яке авто краще вибрати для далеких поїздок” вже очевидніше – EQS з твердотілими батареями руйнує головний міф про недостатню дальність EV.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment