Корейські автомобілі Hyundai та Kia останніми роками здобули широку популярність завдяки сучасному дизайну, технологіям і привабливій ціні. Однак не всі моделі цих брендів однаково надійні – деякі з них викликають численні скарги власників через проблемні двигуни, слабкі трансмісії та дорогий ремонт.
Серед найбільш проблемних моделей експерти виділяють три авто. Hyundai Tucson з турбованим бензиновим двигуном 1.6 T-GDI (2018+) страждає від частих перегрівів через недосконалу систему охолодження, поломок роботизованої коробки передач 7DCT після 70-90 тис. км та дорогого ремонту турбіни й паливної системи.
Kia Sportage з тим самим мотором (2019+) також приносить проблеми: турбіна виходить з ладу після 80 тис. км, виникають неполадки з форсунками та системою упорскування, а витрата пального вища, ніж очікувалося. Hyundai Santa Fe з двигуном 2.4 MPI (2017-2020) характеризується підвищеною витратою оливи після 100 тис. км, проблемами з автоматичною коробкою передач після 120 тис. км та частими збоями електроніки, включно з мультимедійною системою.
Основні недоліки цих моделей – слабкі турбовані двигуни, дорогі поломки коробок передач та електронні збої, що часто потребують значних витрат на ремонт. Тому при купівлі вживаного корейського кросовера важливо уважно перевіряти історію обслуговування, стан двигуна та трансмісії, а не покладатися лише на репутацію бренду.