В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають і відчуваються гірше, ніж уживані машини віком 10-15 років. Дилери пропонують “голі” комплектації без кондиціонера, з одним склопідйомником і малопотужними двигунами, які на папері економні, а на практиці виявляються безпорадними.
Сучасна автомобільна індустрія потрапила в пастку маркетингу. Щоб зробити авто доступнішими, виробники економлять на матеріалах салону, звукоізоляції, потужності двигунів і навіть базовому комфорті. Типові проблеми бюджетних новинок: скрипучий пластик, сидіння без підтримки, маленькі мотори, відсутність базових опцій і погана шумоізоляція. Водночас автомобілі 2006-2017 років випуску створювалися в епоху, коли комфорт ще не пожертвували заради низької ціни.
Серед найкращих “дорослих” авто на вторинному ринку виділяють Mazda 6 GH (2008-2012) з точним кермом, плавним перемиканням передач і ланцюговими двигунами 1.8-2.5 л. Єдині слабкі місця – пороги і колісні арки, особливо у моделях до 2010 року. Toyota Camry V40 (2006-2011) відома легендарною надійністю: атмосферні двигуни 2.4 та 3.5 л, класичний автомат, м’які сидіння і мінімум електроніки.
Skoda Octavia A7 (2013-2017) пропонує простір, практичність і надійність у версіях з атмосферним 1.6 MPI і класичним автоматом. Переваги – великий багажник, якісна шумоізоляція, але можливі проблеми з кліматом і деякими електронними системами. Honda CR-V III (2007-2011) цінують за універсальність і японську надійність: двигуни 2.0-2.4 л, надійний повний привід, просторий салон і великий багажник, хоча слід перевіряти стан муфти AWD.
Volkswagen Passat B6 (2006-2010, 1.8 TSI з МКПП) – приклад німецького комфорту до епохи економії: м’яка підвіска, зручні сидіння і шумоізоляція. Двигун потребує якісного обслуговування, регулярної заміни масла та чистки від вуглецевих відкладень.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment