Авто

Названо поширені помилки водіїв, які швидко псують авто

Автомобіль – це не разова покупка, а справжній член родини, який постійно потребує витрат. Заправка, страхування, техобслуговування – усе це щомісяця “з’їдає” тисячі гривень, і часто ми самі, навіть не помічаючи, робимо непотрібні витрати через звички.

Багато водіїв обирають заправки з найнижчою ціною на трасі або сумнівні АЗС у пошуках знижки. Економія в одну-дві гривні за літр обертається серйозними проблемами: низькоякісне паливо забруднює паливну систему, псує каталізатор і свічки запалювання, а ремонт двигуна або заміна каталізатора коштують десятки тисяч гривень. Краще заправлятися на перевірених мережах і не ризикувати двигуном заради сумнівної економії.

Ігнорування стуків, скрипів чи вібрацій у підвісці теж часто коштує дорого. Невелика проблема, яку можна усунути за 500-1000 гривень, наприклад заміна кульової опори або сайлентблока, може призвести до поломки рульової тяги, амортизаторів або навіть розвалу колеса. Будь-які нові звуки чи відчуття – сигнал для негайної діагностики. Краще заплатити кілька сотень гривень за огляд, ніж потім віддати цілу зарплату на ремонт.

Ще одна поширена помилка – надмірний прогрів двигуна взимку. Для сучасних інжекторних моторів достатньо 5-7 хвилин. Перші кілька кілометрів радять уникати різких розгонів і високих обертів, а лобові скла очищати щіткою та скребком.

Їзда на порожньому баку також скорочує ресурс бензонасоса, який охолоджується паливом. Якщо рівень низький, насос перегрівається і швидко зношується, а його заміна коштує недешево. Найкраще заправлятися, коли стрілка показує нижче чверті бака, що продовжує термін служби насоса і фільтрів.

Економія на витратних матеріалах, таких як масло, фільтри та гальмівні колодки, теж часто обертається великими витратами. Дешева олія може швидко втрачати властивості, погано змащувати деталі і прискорювати зношування двигуна, а дешеві колодки можуть зіпсувати гальмівний диск, який коштує у рази дорожче. Краще користуватися маслами, фільтрами та комплектуючими перевірених брендів, рекомендованих виробником, і не економити на безпеці та ресурсі головних вузлів автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025