Авто

Названо поширені помилки водіїв, які швидко псують авто

Автомобіль – це не разова покупка, а справжній член родини, який постійно потребує витрат. Заправка, страхування, техобслуговування – усе це щомісяця “з’їдає” тисячі гривень, і часто ми самі, навіть не помічаючи, робимо непотрібні витрати через звички.

Багато водіїв обирають заправки з найнижчою ціною на трасі або сумнівні АЗС у пошуках знижки. Економія в одну-дві гривні за літр обертається серйозними проблемами: низькоякісне паливо забруднює паливну систему, псує каталізатор і свічки запалювання, а ремонт двигуна або заміна каталізатора коштують десятки тисяч гривень. Краще заправлятися на перевірених мережах і не ризикувати двигуном заради сумнівної економії.

Ігнорування стуків, скрипів чи вібрацій у підвісці теж часто коштує дорого. Невелика проблема, яку можна усунути за 500-1000 гривень, наприклад заміна кульової опори або сайлентблока, може призвести до поломки рульової тяги, амортизаторів або навіть розвалу колеса. Будь-які нові звуки чи відчуття – сигнал для негайної діагностики. Краще заплатити кілька сотень гривень за огляд, ніж потім віддати цілу зарплату на ремонт.

Ще одна поширена помилка – надмірний прогрів двигуна взимку. Для сучасних інжекторних моторів достатньо 5-7 хвилин. Перші кілька кілометрів радять уникати різких розгонів і високих обертів, а лобові скла очищати щіткою та скребком.

Їзда на порожньому баку також скорочує ресурс бензонасоса, який охолоджується паливом. Якщо рівень низький, насос перегрівається і швидко зношується, а його заміна коштує недешево. Найкраще заправлятися, коли стрілка показує нижче чверті бака, що продовжує термін служби насоса і фільтрів.

Економія на витратних матеріалах, таких як масло, фільтри та гальмівні колодки, теж часто обертається великими витратами. Дешева олія може швидко втрачати властивості, погано змащувати деталі і прискорювати зношування двигуна, а дешеві колодки можуть зіпсувати гальмівний диск, який коштує у рази дорожче. Краще користуватися маслами, фільтрами та комплектуючими перевірених брендів, рекомендованих виробником, і не економити на безпеці та ресурсі головних вузлів автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025

Експерти назвали 10 найнадійніших електричних позашляховиків

Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…

15.12.2025