Авто

7 машин, які не радять купувати на вторинному ринку

комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає лише 120-180 тисяч кілометрів. Ремонт трансмісії обійдеться від 100 до 200 тисяч гривень, а мотор V6 часто має течі масла.

Land Rover Freelander II з дизелем 2.2, випущений у 2006-2014 роках, приваблює повним приводом і зовнішньою привабливістю, але двигун і трансмісія потребують постійної уваги. Форсунки, ТНВД і ланцюг ГРМ часто ламаються, муфта повного приводу виходить з ладу вже на 120-150 тисячах кілометрів, а ремонт обійдеться дорого.

Chevrolet Captiva та Opel Antara 2006-2017 років із дизельними моторами можуть здатися надійними кросоверами, але на практиці паливна апаратура, турбіна, EGR і фільтр сажі часто виходять з ладу. Після 70 тисяч кілометрів майже гарантований ремонт ГРМ та зчеплення, а відновлення двигуна коштує 50-100 тисяч гривень. Бензинові версії простіші, але витрачають більше пального.

Mercedes-Benz ML W164 2005-2011 років із моторами M272 і M273 відомий проблемами балансирних валів і ланцюгів ГРМ. Поломка може призвести до руйнування двигуна, а ремонт обходиться від 50 до 100 тисяч гривень. Крім мотора, виходять з ладу коробка, повнопривідна трансмісія та електроніка. Найбільш надійний варіант – дизель 3.0 CDI.

Ford Focus III 2011-2018 років з мотором 1.6 та коробкою Powershift часто стикається з перегрівом коробки, ривками і швидким згоранням зчеплення. Ресурс трансмісії не перевищує 100-120 тисяч кілометрів, а ремонт коштує 80-150 тисяч гривень. Надійніше шукати версію з мотором 2.0 і класичним автоматом.

Volkswagen Touareg I до рестайлінгу (2002-2006) приваблює розкішшю, але дизель 3.0 TDI має слабкий ланцюг ГРМ, що вимагає зняття двигуна для ремонту, пневмопідвіска ламається до 80 тисяч кілометрів, а редуктори, роздатка і муфти виходять з ладу. Навіть дешевий Touareg може обійтися власнику у суму, що дорівнює ціні автомобіля.

Причина низьких цін на ці машини проста: попередні власники розуміють, що попереду дорогий капремонт або заміна коробки, і дешевший продаж вигідніший, ніж витрати на ремонт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Sony і Honda розширюють бренд Afeela: новий концепт дебютує на CES

Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…

25.11.2025

Skoda представила концепт із преміальним дизайном, але без прагнення до люксу

На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…

25.11.2025

Прострочене посвідчення водія під час війни: що кажуть експерти та як діяти

В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…

25.11.2025

Фото з тестів показали новий Audi SQ2 e-tron із запасом ходу 500 км

На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…

25.11.2025

Чому бензин А-92 може нашкодити сучасним двигунам

Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…

25.11.2025

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025