Авто

7 машин, які не радять купувати на вторинному ринку

комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає лише 120-180 тисяч кілометрів. Ремонт трансмісії обійдеться від 100 до 200 тисяч гривень, а мотор V6 часто має течі масла.

Land Rover Freelander II з дизелем 2.2, випущений у 2006-2014 роках, приваблює повним приводом і зовнішньою привабливістю, але двигун і трансмісія потребують постійної уваги. Форсунки, ТНВД і ланцюг ГРМ часто ламаються, муфта повного приводу виходить з ладу вже на 120-150 тисячах кілометрів, а ремонт обійдеться дорого.

Chevrolet Captiva та Opel Antara 2006-2017 років із дизельними моторами можуть здатися надійними кросоверами, але на практиці паливна апаратура, турбіна, EGR і фільтр сажі часто виходять з ладу. Після 70 тисяч кілометрів майже гарантований ремонт ГРМ та зчеплення, а відновлення двигуна коштує 50-100 тисяч гривень. Бензинові версії простіші, але витрачають більше пального.

Mercedes-Benz ML W164 2005-2011 років із моторами M272 і M273 відомий проблемами балансирних валів і ланцюгів ГРМ. Поломка може призвести до руйнування двигуна, а ремонт обходиться від 50 до 100 тисяч гривень. Крім мотора, виходять з ладу коробка, повнопривідна трансмісія та електроніка. Найбільш надійний варіант – дизель 3.0 CDI.

Ford Focus III 2011-2018 років з мотором 1.6 та коробкою Powershift часто стикається з перегрівом коробки, ривками і швидким згоранням зчеплення. Ресурс трансмісії не перевищує 100-120 тисяч кілометрів, а ремонт коштує 80-150 тисяч гривень. Надійніше шукати версію з мотором 2.0 і класичним автоматом.

Volkswagen Touareg I до рестайлінгу (2002-2006) приваблює розкішшю, але дизель 3.0 TDI має слабкий ланцюг ГРМ, що вимагає зняття двигуна для ремонту, пневмопідвіска ламається до 80 тисяч кілометрів, а редуктори, роздатка і муфти виходять з ладу. Навіть дешевий Touareg може обійтися власнику у суму, що дорівнює ціні автомобіля.

Причина низьких цін на ці машини проста: попередні власники розуміють, що попереду дорогий капремонт або заміна коробки, і дешевший продаж вигідніший, ніж витрати на ремонт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025