Авто

7 машин, які не радять купувати на вторинному ринку

комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає лише 120-180 тисяч кілометрів. Ремонт трансмісії обійдеться від 100 до 200 тисяч гривень, а мотор V6 часто має течі масла.

Land Rover Freelander II з дизелем 2.2, випущений у 2006-2014 роках, приваблює повним приводом і зовнішньою привабливістю, але двигун і трансмісія потребують постійної уваги. Форсунки, ТНВД і ланцюг ГРМ часто ламаються, муфта повного приводу виходить з ладу вже на 120-150 тисячах кілометрів, а ремонт обійдеться дорого.

Chevrolet Captiva та Opel Antara 2006-2017 років із дизельними моторами можуть здатися надійними кросоверами, але на практиці паливна апаратура, турбіна, EGR і фільтр сажі часто виходять з ладу. Після 70 тисяч кілометрів майже гарантований ремонт ГРМ та зчеплення, а відновлення двигуна коштує 50-100 тисяч гривень. Бензинові версії простіші, але витрачають більше пального.

Mercedes-Benz ML W164 2005-2011 років із моторами M272 і M273 відомий проблемами балансирних валів і ланцюгів ГРМ. Поломка може призвести до руйнування двигуна, а ремонт обходиться від 50 до 100 тисяч гривень. Крім мотора, виходять з ладу коробка, повнопривідна трансмісія та електроніка. Найбільш надійний варіант – дизель 3.0 CDI.

Ford Focus III 2011-2018 років з мотором 1.6 та коробкою Powershift часто стикається з перегрівом коробки, ривками і швидким згоранням зчеплення. Ресурс трансмісії не перевищує 100-120 тисяч кілометрів, а ремонт коштує 80-150 тисяч гривень. Надійніше шукати версію з мотором 2.0 і класичним автоматом.

Volkswagen Touareg I до рестайлінгу (2002-2006) приваблює розкішшю, але дизель 3.0 TDI має слабкий ланцюг ГРМ, що вимагає зняття двигуна для ремонту, пневмопідвіска ламається до 80 тисяч кілометрів, а редуктори, роздатка і муфти виходять з ладу. Навіть дешевий Touareg може обійтися власнику у суму, що дорівнює ціні автомобіля.

Причина низьких цін на ці машини проста: попередні власники розуміють, що попереду дорогий капремонт або заміна коробки, і дешевший продаж вигідніший, ніж витрати на ремонт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Європейські авто втратили кольорову різноманітність: сірий, білий і чорний лідирують

Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO…

25.08.2025

Як швидко пройти блокпост: поради для водіїв

Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…

25.08.2025

Експерт пояснив, чому варто затискати кнопки склопідйомника

Багато водіїв не підозрюють, що їхній автомобіль має функції, що виходять за рамки звичайних можливостей.…

25.08.2025

Бюджетний седан Honda отримає спортивний стиль і нову платформу

Один із найдешевших автомобілів у лінійці компанії Honda – седан City – готується перейти у…

25.08.2025

Mercedes E-Class 2002 встановив рекорд пробігу понад 2,2 млн км

Седан Mercedes-Benz E-Class 2002 року встановив рекорд, здолавши понад 2,2 мільйони кілометрів. Автомобіль довгі роки…

25.08.2025

Чи має право поліція вимагати документи без доказів порушення ПДР

Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…

25.08.2025