Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO Dynamics, проаналізованим виданням SPEEDME.RU, майже 70% машин, проданих у найбільших країнах Європи, пофарбовані в три кольори – сірий, білий або чорний. Така уніфікація пояснюється тим, що основний обсяг покупок посідає корпоративні автопарки. Бізнес традиційно вибирає “безпечні” відтінки, які легше перепродати з мінімальною втратою вартості.
Найпопулярнішим залишається сірий колір (27,3% реєстрацій), його слідують білий (22%) і чорний (18%). Більш яскраві варіанти на кшталт синього (12%), червоного (7,4%) та сріблястого (5,4%) зустрічаються рідше. Щоб розбавити монотонність, деякі бренди роблять ставку на ретро-стилістику. Так, покупці Fiat 500e та нового Renault 5 частіше обирають жовті, золоті чи червоні відтінки.
Не менш консервативними є клієнти і в інтер’єрах: майже 70% нових авто в Європі отримують чорну оббивку. При цьому в Німеччині та Великій Британії частіше обирають матеріали преміум-класу, включаючи штучну шкіру, тоді як у Франції, Італії та Іспанії віддають перевагу базовим тканинним сидінням. Експерти зазначають, що справа може бути як у кліматі, так і практичності — тканину легше підтримувати в чистоті.
комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…
Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…
Багато водіїв не підозрюють, що їхній автомобіль має функції, що виходять за рамки звичайних можливостей.…
Один із найдешевших автомобілів у лінійці компанії Honda – седан City – готується перейти у…
Седан Mercedes-Benz E-Class 2002 року встановив рекорд, здолавши понад 2,2 мільйони кілометрів. Автомобіль довгі роки…
Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…
Leave a Comment