Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO Dynamics, проаналізованим виданням SPEEDME.RU, майже 70% машин, проданих у найбільших країнах Європи, пофарбовані в три кольори – сірий, білий або чорний. Така уніфікація пояснюється тим, що основний обсяг покупок посідає корпоративні автопарки. Бізнес традиційно вибирає “безпечні” відтінки, які легше перепродати з мінімальною втратою вартості.
Найпопулярнішим залишається сірий колір (27,3% реєстрацій), його слідують білий (22%) і чорний (18%). Більш яскраві варіанти на кшталт синього (12%), червоного (7,4%) та сріблястого (5,4%) зустрічаються рідше. Щоб розбавити монотонність, деякі бренди роблять ставку на ретро-стилістику. Так, покупці Fiat 500e та нового Renault 5 частіше обирають жовті, золоті чи червоні відтінки.
Не менш консервативними є клієнти і в інтер’єрах: майже 70% нових авто в Європі отримують чорну оббивку. При цьому в Німеччині та Великій Британії частіше обирають матеріали преміум-класу, включаючи штучну шкіру, тоді як у Франції, Італії та Іспанії віддають перевагу базовим тканинним сидінням. Експерти зазначають, що справа може бути як у кліматі, так і практичності — тканину легше підтримувати в чистоті.
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Leave a Comment