Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO Dynamics, проаналізованим виданням SPEEDME.RU, майже 70% машин, проданих у найбільших країнах Європи, пофарбовані в три кольори – сірий, білий або чорний. Така уніфікація пояснюється тим, що основний обсяг покупок посідає корпоративні автопарки. Бізнес традиційно вибирає “безпечні” відтінки, які легше перепродати з мінімальною втратою вартості.
Найпопулярнішим залишається сірий колір (27,3% реєстрацій), його слідують білий (22%) і чорний (18%). Більш яскраві варіанти на кшталт синього (12%), червоного (7,4%) та сріблястого (5,4%) зустрічаються рідше. Щоб розбавити монотонність, деякі бренди роблять ставку на ретро-стилістику. Так, покупці Fiat 500e та нового Renault 5 частіше обирають жовті, золоті чи червоні відтінки.
Не менш консервативними є клієнти і в інтер’єрах: майже 70% нових авто в Європі отримують чорну оббивку. При цьому в Німеччині та Великій Британії частіше обирають матеріали преміум-класу, включаючи штучну шкіру, тоді як у Франції, Італії та Іспанії віддають перевагу базовим тканинним сидінням. Експерти зазначають, що справа може бути як у кліматі, так і практичності — тканину легше підтримувати в чистоті.
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…
На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…
В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Leave a Comment