Авто

Експерти назвали опції в авто, за які ми дарма платимо

Сучасні автомобілі рясніють “гаджетами” та електронними помічниками, які часто виглядають яскраво у буклетах, але в реальному житті їхня користь сумнівна. Розглянемо кілька опцій, які найчастіше стають марним баластом для власників.

Автоматичне паркування – на папері магія: натиснув кнопку – і автомобіль сам припаркувався. У реальності система не завжди правильно оцінює місце і водії бояться довіряти техніці. Після кількох спроб більшість повертаються до звичного керма та дзеркал, тож дорогоцінна опція залишає автомобіль лише дорожчим без практичної користі.

Електронна допомога при спуску – призначена для позашляховиків, але більшість власників кросоверів нікуди серйозно не виїжджають. Реальні “спуски” обмежуються бордюрами та схилами на дачі, тож система простоює, а гроші витрачені даремно.

Підрульові пелюстки дають відчуття спортивного водіння лише перші дні після покупки. Згодом рутина повертає водія до звичайного режиму D, а автоматика сама перемикає передачі оптимально. Пелюстки залишаються красивим, але фактично невикористаним атрибутом.

Tiptronic та ручний режим на автоматі колись давали відчуття контролю, але швидко стають непотрібними: машина сама краще обирає передачу, а ручне перемикання лишається “для галочки”.

Система контролю втоми виглядає турботливою, але нагадування про сонливість часто сприймаються як нав’язливість. Водій сам краще знає, коли зупинитися, а електроніка часто лишається невикористаною.

Сенсорне керування кліматом замінює фізичні кнопки на екрани та сенсори. Регулювати температуру або обігрів сидінь стає незручно – доводиться відволікатися від дороги, натискати маленькі іконки замість простих “крутилок”. У результаті “стильні технології” перетворюються на джерело роздратування.

У підсумку, не всі “технологічні навороти” справді потрібні. Часто прості механічні рішення виявляються більш зручними та безпечними у щоденному користуванні, а дорогі опції залишаються просто маркетинговою фішкою.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Nissan освіжив дизайн та оснащення свого найдешевшого кросовера

Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…

25.08.2025

Туман на дорогах: яку помилку найчастіше роблять водії

В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…

25.08.2025

Коли українським водіям варто міняти літні шини на зимові

Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…

25.08.2025

Названо 9 найнадійніших Subaru з пробігом, які рідко виходять з ладу

Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…

25.08.2025

Оновлений Hyundai Ioniq 5 отримає більше потужності, комфорту та дальності

У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…

25.08.2025

Audi представила новий Q3 Sportback 2026 з гібридною установкою

Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…

25.08.2025