Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими, частіше відмовляються від машин із сумнівною репутацією та орієнтуються лише на перевірені моделі. У результаті деякі автомобілі буквально “зависають” на вторинному ринку, навіть якщо їхня ціна суттєво занижена.
Найбільші труднощі з продажем мають власники Nissan Qashqai з 1,2-літровим турбомотором і варіатором. Така комплектація виявилася невдалою: власники скаржаться на низьку надійність, тож охочих купити подібну версію небагато. Схожа ситуація й із Suzuki Grand Vitara з механічною коробкою передач – більшість покупців віддають перевагу автомату, тому “механіка” фактично непотрібна.
Старші покоління Mercedes GL-Class теж опинилися серед проблемних варіантів: висока вартість, дороге обслуговування та застарілі технології відлякують потенційних покупців. Не краще продаються й Volkswagen Tiguan з 1,4-літровим двигуном та коробкою DSG, які давно здобули репутацію ненадійних. Аналогічна історія і з Skoda Yeti, де використано ті ж агрегати, що й у Tiguan.
Ford Fiesta з трансмісією PowerShift стала своєрідним символом ненадійності, а отже, попит на неї майже зник. BMW X6 із двигуном N63 також не приваблює покупців: потужний, але проблемний та дорогий в обслуговуванні мотор робить перепродаж майже нереальним. Volvo S80 із великими моторами від 3,0 до 4,4 літра теж важко знайти нового власника – модель рідкісна, складна в обслуговуванні та малоцікава на вторинному ринку.
Не виправдав очікувань і Renault Terrano, який, попри спільну платформу з Duster, має значно менший попит. Навіть Mitsubishi Outlander поступається Peugeot 4007, який продається легше, хоча логіка мала б бути протилежною.
Окрім цих моделей, проблемними на вторинному ринку залишаються Chevrolet Cruze та Opel Astra J через відхід брендів із ринку, Hyundai ix35 із сумнівною надійністю, мікроавтомобілі на кшталт Smart чи Peugeot 107, кабріолети, які не підходять для місцевого клімату, а також італійські Alfa Romeo та Fiat, що відомі своєю красою, але не практичністю. Старі Land Rover та Range Rover хоч і мають сильний імідж, проте витрати на їх ремонт і обслуговування часто перевищують усі розумні межі.