Експерт радить насамперед оцінити стан шин: сильно зношені покришки знижують прохідність незалежно від дорожнього просвіту чи типу приводу. Якщо часто доводиться їздити ґрунтовими дорогами, гравієм або розмитими ділянками, варто розглянути шини класу All Terrain (AT). Вони підходять як для асфальту, так і для легкого бездоріжжя, навіть для компактних кросоверів.
Під час складних ділянок дороги важливо дотримуватися кількох правил. По-перше, можна відключити систему стабілізації ESP, щоб колеса оберталися швидше і максимально використовували потужність двигуна, але будьте обережні на піску, щоб не застрягти. По-друге, контролюйте швидкість: на знайомих ділянках рух “ходом” допомагає уникнути застрягання, а на заболочених краще не зупинятися.
У крайньому випадку допомагає зниження тиску в шинах – короткочасно, на пухкій поверхні і на низькій швидкості. Зменшення тиску на провідній осі до 1-1,5 бар збільшує площу контакту шини з дорогою, підвищуючи шанси подолати бруд чи пісок. Після цього обов’язково використовуйте компресор, щоб повернути тиск до нормального рівня.
BMW активно готує нове покоління свого найпопулярнішого седана - 3 серії. Завдяки шпигунським фотографіям вже…
Багато автовласників бояться, що в двигуні може бракувати оливи, але не менш небезпечною є й…
Експерт наголошує, що моторне масло швидко втрачає свої властивості при інтенсивній експлуатації автомобіля, тривалому перебуванні…
Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…
З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
Leave a Comment