Експерт радить насамперед оцінити стан шин: сильно зношені покришки знижують прохідність незалежно від дорожнього просвіту чи типу приводу. Якщо часто доводиться їздити ґрунтовими дорогами, гравієм або розмитими ділянками, варто розглянути шини класу All Terrain (AT). Вони підходять як для асфальту, так і для легкого бездоріжжя, навіть для компактних кросоверів.
Під час складних ділянок дороги важливо дотримуватися кількох правил. По-перше, можна відключити систему стабілізації ESP, щоб колеса оберталися швидше і максимально використовували потужність двигуна, але будьте обережні на піску, щоб не застрягти. По-друге, контролюйте швидкість: на знайомих ділянках рух “ходом” допомагає уникнути застрягання, а на заболочених краще не зупинятися.
У крайньому випадку допомагає зниження тиску в шинах – короткочасно, на пухкій поверхні і на низькій швидкості. Зменшення тиску на провідній осі до 1-1,5 бар збільшує площу контакту шини з дорогою, підвищуючи шанси подолати бруд чи пісок. Після цього обов’язково використовуйте компресор, щоб повернути тиск до нормального рівня.
Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…
Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…
Leave a Comment