Експерт радить насамперед оцінити стан шин: сильно зношені покришки знижують прохідність незалежно від дорожнього просвіту чи типу приводу. Якщо часто доводиться їздити ґрунтовими дорогами, гравієм або розмитими ділянками, варто розглянути шини класу All Terrain (AT). Вони підходять як для асфальту, так і для легкого бездоріжжя, навіть для компактних кросоверів.
Під час складних ділянок дороги важливо дотримуватися кількох правил. По-перше, можна відключити систему стабілізації ESP, щоб колеса оберталися швидше і максимально використовували потужність двигуна, але будьте обережні на піску, щоб не застрягти. По-друге, контролюйте швидкість: на знайомих ділянках рух “ходом” допомагає уникнути застрягання, а на заболочених краще не зупинятися.
У крайньому випадку допомагає зниження тиску в шинах – короткочасно, на пухкій поверхні і на низькій швидкості. Зменшення тиску на провідній осі до 1-1,5 бар збільшує площу контакту шини з дорогою, підвищуючи шанси подолати бруд чи пісок. Після цього обов’язково використовуйте компресор, щоб повернути тиск до нормального рівня.
Сімейні хетчбеки залишаються популярними, навіть попри моду на кросовери. Вони часто купуються на вторинному ринку,…
З поширенням електромобілів усе більше пасажирів скаржаться на нудоту, запаморочення та дезорієнтацію під час поїздок.…
Nissan готується відродити рамний позашляховик Xterra. Хоча компанія вже офіційно підтвердила повернення цієї легендарної моделі,…
В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…
Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…
Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…
Leave a Comment