Експерт радить насамперед оцінити стан шин: сильно зношені покришки знижують прохідність незалежно від дорожнього просвіту чи типу приводу. Якщо часто доводиться їздити ґрунтовими дорогами, гравієм або розмитими ділянками, варто розглянути шини класу All Terrain (AT). Вони підходять як для асфальту, так і для легкого бездоріжжя, навіть для компактних кросоверів.
Під час складних ділянок дороги важливо дотримуватися кількох правил. По-перше, можна відключити систему стабілізації ESP, щоб колеса оберталися швидше і максимально використовували потужність двигуна, але будьте обережні на піску, щоб не застрягти. По-друге, контролюйте швидкість: на знайомих ділянках рух “ходом” допомагає уникнути застрягання, а на заболочених краще не зупинятися.
У крайньому випадку допомагає зниження тиску в шинах – короткочасно, на пухкій поверхні і на низькій швидкості. Зменшення тиску на провідній осі до 1-1,5 бар збільшує площу контакту шини з дорогою, підвищуючи шанси подолати бруд чи пісок. Після цього обов’язково використовуйте компресор, щоб повернути тиск до нормального рівня.
Один із найдешевших автомобілів у лінійці компанії Honda – седан City – готується перейти у…
Седан Mercedes-Benz E-Class 2002 року встановив рекорд, здолавши понад 2,2 мільйони кілометрів. Автомобіль довгі роки…
Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…
Особливо важливо перевіряти стан двигуна, коли пробіг автомобіля перевищує 200 тисяч кілометрів, а капітальний ремонт…
На початку літа Nissan повідомив про масштабне відкликання автомобілів, оснащених турбомоторами VC-Turbo, які також встановлюються…
Коли йдеться про Toyota Prius 2025, більшість уявляє собі скромний гібрид, створений для економії палива,…
Leave a Comment