Авто

Nissan представив оновлений X-Trail 2026 з акцентом на технології та нові версії

Nissan представив оновлений X-Trail 2026 на японському ринку, зробивши ставку на більш сучасний дизайн, розширений набір технологій та нові версії, які мають зміцнити позиції кросовера у конкуренції з майбутніми Toyota RAV4 та Harrier. Зовні модель отримала злегка змінені радіаторні грати з горизонтальними планками, нові світлодіодні покажчики повороту і постійно працюючі денні ходові вогні.

У салоні зміни стосуються не лише оздоблення – верхня частина панелі тепер забарвлена ​​у чорний колір, а у топових версіях використовується коричнева шкіра Nappa. Для зручності пасажирів передбачені порти USB-C спереду та ззаду, а також бездротова зарядка для смартфонів.

Особливу увагу приділено мультимедійній системі. Впроваджений комплекс NissanConnect на базі Google підтримує Google Maps, Assistant та Play Store, пропонуючи повну інтеграцію зі смартфоном. Є бездротові інтерфейси Apple CarPlay та Android Auto, вбудований Wi-Fi та можливість віддаленого керування функціями автомобіля через програму – від кондиціонера до блокування дверей.

X-Trail став першим автомобілем у Японії із системою Intelligent Around View Monitor, яка забезпечує 3D-огляд та режим “невидимого капота”. Ця технологія помітно знижує сліпі зони та допомагає при маневруванні в обмеженому просторі.

Модель пропонується у трьох унікальних виконаннях. Версія Rock Creek орієнтована на любителів активного відпочинку і виділяється чорним кузовом з червоними акцентами, оригінальними бамперами, 19-дюймовими дисками і сидіннями з оббивкою, що миється. Autech Sports Spec наголошує на динаміці: у неї допрацьована підвіска і кермо, амортизатори Performance Damper, шини Michelin і особлива обробка салону. Версія NISMO отримала унікальні амортизатори Kayaba Swing Valve, вперше застосовані на кросоверах Nissan, які покращують стійкість кузова та зберігають високий рівень комфорту.

Технічна частина повністю збудована на гібридній системі e-POWER. Передньопривідний варіант оснащується електромотором на 204 к.с., а повнопривідний отримує другий двигун на задній осі потужністю 136 к.с. У сукупності кросовер видає 340 к.с., що робить його одним із найпотужніших гібридів у сегменті

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nissan

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025