Авто

Nissan представив оновлений X-Trail 2026 з акцентом на технології та нові версії

Nissan представив оновлений X-Trail 2026 на японському ринку, зробивши ставку на більш сучасний дизайн, розширений набір технологій та нові версії, які мають зміцнити позиції кросовера у конкуренції з майбутніми Toyota RAV4 та Harrier. Зовні модель отримала злегка змінені радіаторні грати з горизонтальними планками, нові світлодіодні покажчики повороту і постійно працюючі денні ходові вогні.

У салоні зміни стосуються не лише оздоблення – верхня частина панелі тепер забарвлена ​​у чорний колір, а у топових версіях використовується коричнева шкіра Nappa. Для зручності пасажирів передбачені порти USB-C спереду та ззаду, а також бездротова зарядка для смартфонів.

Особливу увагу приділено мультимедійній системі. Впроваджений комплекс NissanConnect на базі Google підтримує Google Maps, Assistant та Play Store, пропонуючи повну інтеграцію зі смартфоном. Є бездротові інтерфейси Apple CarPlay та Android Auto, вбудований Wi-Fi та можливість віддаленого керування функціями автомобіля через програму – від кондиціонера до блокування дверей.

X-Trail став першим автомобілем у Японії із системою Intelligent Around View Monitor, яка забезпечує 3D-огляд та режим “невидимого капота”. Ця технологія помітно знижує сліпі зони та допомагає при маневруванні в обмеженому просторі.

Модель пропонується у трьох унікальних виконаннях. Версія Rock Creek орієнтована на любителів активного відпочинку і виділяється чорним кузовом з червоними акцентами, оригінальними бамперами, 19-дюймовими дисками і сидіннями з оббивкою, що миється. Autech Sports Spec наголошує на динаміці: у неї допрацьована підвіска і кермо, амортизатори Performance Damper, шини Michelin і особлива обробка салону. Версія NISMO отримала унікальні амортизатори Kayaba Swing Valve, вперше застосовані на кросоверах Nissan, які покращують стійкість кузова та зберігають високий рівень комфорту.

Технічна частина повністю збудована на гібридній системі e-POWER. Передньопривідний варіант оснащується електромотором на 204 к.с., а повнопривідний отримує другий двигун на задній осі потужністю 136 к.с. У сукупності кросовер видає 340 к.с., що робить його одним із найпотужніших гібридів у сегменті

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nissan

Останні записи

BMW X5 проходить тести з новими фарами та гігантським панорамним дисплеєм

Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…

16.11.2025

В Україні планують різко підвищити штрафи за літні шини взимку

З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…

16.11.2025

Топ-3 сімейні автомобілі, що гідно конкурують із Volkswagen і Toyota

Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…

16.11.2025

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025