Авто

Nissan представив оновлений X-Trail 2026 з акцентом на технології та нові версії

Nissan представив оновлений X-Trail 2026 на японському ринку, зробивши ставку на більш сучасний дизайн, розширений набір технологій та нові версії, які мають зміцнити позиції кросовера у конкуренції з майбутніми Toyota RAV4 та Harrier. Зовні модель отримала злегка змінені радіаторні грати з горизонтальними планками, нові світлодіодні покажчики повороту і постійно працюючі денні ходові вогні.

У салоні зміни стосуються не лише оздоблення – верхня частина панелі тепер забарвлена ​​у чорний колір, а у топових версіях використовується коричнева шкіра Nappa. Для зручності пасажирів передбачені порти USB-C спереду та ззаду, а також бездротова зарядка для смартфонів.

Особливу увагу приділено мультимедійній системі. Впроваджений комплекс NissanConnect на базі Google підтримує Google Maps, Assistant та Play Store, пропонуючи повну інтеграцію зі смартфоном. Є бездротові інтерфейси Apple CarPlay та Android Auto, вбудований Wi-Fi та можливість віддаленого керування функціями автомобіля через програму – від кондиціонера до блокування дверей.

X-Trail став першим автомобілем у Японії із системою Intelligent Around View Monitor, яка забезпечує 3D-огляд та режим “невидимого капота”. Ця технологія помітно знижує сліпі зони та допомагає при маневруванні в обмеженому просторі.

Модель пропонується у трьох унікальних виконаннях. Версія Rock Creek орієнтована на любителів активного відпочинку і виділяється чорним кузовом з червоними акцентами, оригінальними бамперами, 19-дюймовими дисками і сидіннями з оббивкою, що миється. Autech Sports Spec наголошує на динаміці: у неї допрацьована підвіска і кермо, амортизатори Performance Damper, шини Michelin і особлива обробка салону. Версія NISMO отримала унікальні амортизатори Kayaba Swing Valve, вперше застосовані на кросоверах Nissan, які покращують стійкість кузова та зберігають високий рівень комфорту.

Технічна частина повністю збудована на гібридній системі e-POWER. Передньопривідний варіант оснащується електромотором на 204 к.с., а повнопривідний отримує другий двигун на задній осі потужністю 136 к.с. У сукупності кросовер видає 340 к.с., що робить його одним із найпотужніших гібридів у сегменті

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nissan

Останні записи

Нова Dacia Spring вийде в 2026 році з двома типами електромоторів

Dacia славиться своєю стратегією будівництва модельного ряду таким чином, що конкуренти і навіть інші виробники…

21.08.2025

Чому АКПП у місті зношується у 5 разів швидше, ніж на трасі

Статистика дійсно шокує: за даними ZF Friedrichshafen, близько 70% поломок автоматичних коробок передач у міських…

21.08.2025

Чому не варто заливати преміум-бензин у звичайний двигун

Вибір правильного бензину для автомобіля починається з рекомендацій виробника. Найточніша інформація міститься в посібнику з…

21.08.2025

Tesla Model YL з новою підвіскою пройшов “лосиний тест” на швидкості 116 км/год

У Китаї офіційно представили Tesla Model YL - подовжену версію кросовера з трьома рядами сидінь…

21.08.2025

Hyundai Tucson отримує стиль Land Rover Defender: перші подробиці

Останні SUV-моделі Hyundai продемонстрували помітний відхід від попередніх дизайнерських рішень компанії. Спершу оновлений Santa Fe…

21.08.2025

Який пробіг вважається нормальним для автомобіля різного віку

Багато людей часто цікавляться, який пробіг вважається нормальним для однорічних або кількарічних автомобілів. На перший…

21.08.2025