Seat точно знає, який автомобіль хочуть міленіали

0
236

Це люди, яким від 25 до 37 років.

Іспанці провели дослідження і тепер переконані, що дизайн автомобіля – найбільш значущий критерій при виборі для так званих міленіалів.

Міленіали – це люди, народжені з початку 1980-х і до середини 1990-х років. Це робить їх перехідним поколінням, що зростало на межі двох епох: до поширення комп’ютерів і “цифрового світу” та до цього.

Для Seat ця група складає 12% усіх покупців автомобілів у Європі, тож компанія провела ринкові дослідження, аби дізнатись, чого ж хочуть ці люди.

Відповідно до оприлюднених результатів, приблизно 40% міленіалів головним критерієм вибору машини є її зовнішній вигляд. Пояснюється це тим, що люди вважають автомобіль виразом своєї особистості, говорить Seat.

Зараз читають  Toyota Land Cruiser 300 тепер збиратимуть у Китаї

Перевагу міленіали віддають автомобілям компактного класу. Половині респондентів більше до вподоби саме автомобілі малого класу і лише 20 відсотків віддали б перевагу позашляховику.

Купівельна спроможність цільової групи виглядає таким чином, що лише кожен п’ятий може дозволити собі придбати машину за рахунок власних заощаджень, а решті доведеться позичати гроші з різних джерел.

Остання цифра від Сеат також досить цікава: 26% водіїв віком від 25 до 37 років добре сприймають можливість спільного використання автомобіля у тій чи іншій формі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ДЖЕРЕЛОauto.24tv.ua
ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.