Моторист пояснив, яка техніка водіння рятує масло від швидкого зносу

Час читання: < 1 хв.
0
Моторист пояснив, яка техніка водіння рятує масло від швидкого зносу

В умовах зростання цін на паливо та посилення контролю за «агресивною» манерою водіння все більшого значення набуває ресурс «витратників», у тому числі моторної оливи. Часті перегазування та різкі прискорення з гальмуваннями створюють напружені умови всередині двигуна. Моторист розповів, як їздити, щоб продовжити ресурс мастила.

Високі обороти, перегрів та перевантаження швидко призводять до окислення масла, зниження його в’язкості та втрати миючих властивостей. В результаті з’являються відкладення, погіршується робота гідрокомпенсаторів і прискорюється знос поверхонь, що труться. При цьому багато водіїв помилково вважають, що спокійна їзда завжди є безпечною для двигуна. Це зовсім так. Частий рух на низьких оборотах – менше 1500-1800 об/хв – у високих передачах може призвести до зниження тиску оливи та погіршення мастила навантажених вузлів, таких як корінні підшипники та розподільники.

Реклама

Проблему посилює відсутність прогріву. Коли двигун працює «на холодну», у картері накопичується конденсат, який при недостатньому випаровуванні перетворюється на кислотні сполуки. Це прискорює корозію та руйнує захисні плівки на внутрішніх поверхнях. Тому повна відсутність навантажень не робить експлуатацію більш щадною. Олива за таких умов також працює не в оптимальному режимі, навіть якщо вона відповідає допускам та стандартам виробника.

Ідеальний варіант – помірний стиль водіння з періодичними навантаженнями в діапазоні 2000-3000 об/хв. Такі умови сприяють нормальній циркуляції оливи, її рівномірному прогріву та очищенню від продуктів згоряння.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!