Hyundai Tucson четвертого покоління помітно виріс у розмірах порівняно з попередником, і при довжині 4 630 мм тепер належить до середньорозмірних кросоверів. Він доступний з переднім або повним приводом, причому на вторинному ринку частіше зустрічаються повнопривідні версії.
За технічною базою модель близька до Kia Sportage п’ятого покоління. Випуск здійснювався в Кореї, Китаї, Казахстані та Калінінграді, де складання тривало з літа 2021 року до весни 2022-го. Після рестайлінгу 2023 року автомобілі в Росію надходять переважно з Казахстану за схемою паралельного імпорту, і навіть нові машини з пробігом менше 100 км іноді оформлюють як уживані.
Серед сильних сторін кросовера відзначають надійність, просторий та зручний салон із гарною шумоізоляцією, а також упевнену керованість. Водночас є й недоліки: вразливе лакофарбове покриття, слабке вітрове скло, дорожній просвіт усього 181 мм і дрібні прояви економії на оснащенні, як-от відсутність очечника. Об’єм багажника залежить від типу запасного колеса – у версіях із повнорозмірною запаскою він становить 539 літрів, а з “докаткою” досягає 582 літрів.
Лінійка двигунів включає бензинові атмосферні та турбовані мотори, а також дизель. Базовий 2,0-літровий G4NL потужністю 150 к.с. не схильний до задирок циліндрів, але має ненадійний електронний термостат. Потужніший 2,5-літровий G4KN на 190 к.с. з комбінованим упорскуванням вимогливий до палива, схильний до підвищеної витрати оливи та теч. Турбомотори об’ємом 1,6 і 1,5 л вирізняються гарною динамікою, але страждають від нагару на клапанах, обмеженого ресурсу ланцюгів ГРМ і потребують бензину не нижче АІ-98. Дволітровий дизель на 186 к.с. вже встиг проявити проблеми з ременем ГРМ і витратою оливи, але поки залишається недостатньо вивченим.
Трансмісії представлені механікою, роботизованими коробками та класичними автоматами. П’ятиступінчаста механіка зустрічається рідко, семиступінчастий “робот” із сухими зчепленнями загалом надійний, але вимагає частого обслуговування, а ресурс зчеплень залежить від стилю водіння. Автомати з шістьма та вісьмома ступенями витриваліші, проте чутливі до забруднення оливи, що загрожує проблемами з гідроблоком.
Підвіска демонструє гарну витривалість, і серйозні поломки до 100 тисяч кілометрів пробігу трапляються рідко, особливо на якісних дорогах. Найчастіше зношується ступичний підшипник і стійки стабілізатора. Кермове управління та гальма нарікань не викликають, але ефективність штатних двірників залишає бажати кращого, а велика кількість сигналів від електронних асистентів і робота примхливої системи “Старт-стоп” іноді дратують водіїв.
В Україні стартував масштабний ребрендинг автозаправних станцій Shell - перша з них уже запрацювала в…
Toyota офіційно повідомила про розробку абсолютно нового сімейства бензинових двигунів, яке створюється у співпраці з…
Опубліковано офіційні зображення оновленого седана Nissan Teana 2025 для ринку КНР. Автомобіль отримав сміливий дизайн…
З настанням теплих днів багато водіїв вважають прогрівання двигуна непотрібною тратою часу. Сучасні виробники запевняють,…
Mercedes-Benz представив кросовер GLA ще в 2013 році, а шість років потому модель перейшла до…
Американський автогігант Ford готує масштабну трансформацію свого заводу в Луїсвіллі (штат Кентуккі), щоб запустити нову…
Leave a Comment