Hyundai Tucson четвертого покоління помітно виріс у розмірах порівняно з попередником, і при довжині 4 630 мм тепер належить до середньорозмірних кросоверів. Він доступний з переднім або повним приводом, причому на вторинному ринку частіше зустрічаються повнопривідні версії.
За технічною базою модель близька до Kia Sportage п’ятого покоління. Випуск здійснювався в Кореї, Китаї, Казахстані та Калінінграді, де складання тривало з літа 2021 року до весни 2022-го. Після рестайлінгу 2023 року автомобілі в Росію надходять переважно з Казахстану за схемою паралельного імпорту, і навіть нові машини з пробігом менше 100 км іноді оформлюють як уживані.
Серед сильних сторін кросовера відзначають надійність, просторий та зручний салон із гарною шумоізоляцією, а також упевнену керованість. Водночас є й недоліки: вразливе лакофарбове покриття, слабке вітрове скло, дорожній просвіт усього 181 мм і дрібні прояви економії на оснащенні, як-от відсутність очечника. Об’єм багажника залежить від типу запасного колеса – у версіях із повнорозмірною запаскою він становить 539 літрів, а з “докаткою” досягає 582 літрів.
Лінійка двигунів включає бензинові атмосферні та турбовані мотори, а також дизель. Базовий 2,0-літровий G4NL потужністю 150 к.с. не схильний до задирок циліндрів, але має ненадійний електронний термостат. Потужніший 2,5-літровий G4KN на 190 к.с. з комбінованим упорскуванням вимогливий до палива, схильний до підвищеної витрати оливи та теч. Турбомотори об’ємом 1,6 і 1,5 л вирізняються гарною динамікою, але страждають від нагару на клапанах, обмеженого ресурсу ланцюгів ГРМ і потребують бензину не нижче АІ-98. Дволітровий дизель на 186 к.с. вже встиг проявити проблеми з ременем ГРМ і витратою оливи, але поки залишається недостатньо вивченим.
Трансмісії представлені механікою, роботизованими коробками та класичними автоматами. П’ятиступінчаста механіка зустрічається рідко, семиступінчастий “робот” із сухими зчепленнями загалом надійний, але вимагає частого обслуговування, а ресурс зчеплень залежить від стилю водіння. Автомати з шістьма та вісьмома ступенями витриваліші, проте чутливі до забруднення оливи, що загрожує проблемами з гідроблоком.
Підвіска демонструє гарну витривалість, і серйозні поломки до 100 тисяч кілометрів пробігу трапляються рідко, особливо на якісних дорогах. Найчастіше зношується ступичний підшипник і стійки стабілізатора. Кермове управління та гальма нарікань не викликають, але ефективність штатних двірників залишає бажати кращого, а велика кількість сигналів від електронних асистентів і робота примхливої системи “Старт-стоп” іноді дратують водіїв.
Європейська федерація транспорту та довкілля оприлюднила звіт, який ставить під сумнів екологічну ефективність підключних гібридів…
Mitsubishi Lancer останнього покоління дебютував ще у 2007 році. Згодом компанія представила його високопродуктивну версію…
Ранній перехід на зимові шини може бути небезпечним, оскільки гума, призначена для холодної погоди, на…
Дослідження компанії Alan's Factory, проведене серед тисячі американських автовласників, показало, що птахи найчастіше залишають поміт…
Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…
Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…
Leave a Comment