Постійне посилення екологічних норм змусило виробників ставити на машини двигуни малого обсягу. Такі агрегати часто лають за слабку тягу, недостатній ресурс та дорогі поломки. Однак і серед цих пристроїв трапляються дуже надійні варіанти. Наші рекдатори назвало топ-5 турбомоторів за версією досвідченого механіка.
Першим виділили Honda 1.5 T VTEC, що встановлювався на Civic та HR-V . Зазначається, що цей ланцюговий двигун при регулярній заміні масла здатний пройти далеко за 200 тис. км. Завдяки грамотній архітектурі він майже не страждає від типових болячок «турбоепохи».
У Kia та Hyundai є трициліндровий 1.0 T-GDI з алюмінієвим блоком. Він не ідеальний у плані вібронавантаження і слабо поєднується з роботизованою коробкою, але на «механіці» показує себе з кращого боку, запевняють фахівці.
Renault 0.9 TCe добре працює на заводському газі (LPG), проте потребує уваги клапанного механізму. Встановлювався на Clio, Captur, Twingo – і досі зустрічається у хорошому стані.
Рідкісний, але гідний варіант – Toyota 1.2T. Його ставили на Corolla та C-HR . Незважаючи на складність конструкції, цей мотор приємний в експлуатації і надійний, якщо дотримуватись регламенту і не затягувати з обслуговуванням.
Volkswagen 1.0 TSI – один із найпопулярніших у Європі. Він економічний, використовує сучасну систему охолодження та працює у ефективному циклі Міллера. Мінус – складна заміна ременя ГРМ, що потребує спецінструменту.
Якщо потрібен міський автомобіль із турбомотором — не варто боятися кожного двигуна об’ємом до 1,5 літра. Є вдалі екземпляри, перевірені часом. Головне — не економити на обслуговуванні та вибирати машини із прозорою історією. У руках акуратного власника такий агрегат прослужить довго, робить висновок.