Categories: Авто

Як найшвидше прогріти салон автомобіля

Необхідність прогрівати взимку салон авто – з його вкритим інеєм пластиком і «крижаними» сидіннями – щодня вранці псує настрій тисячам автовласників. Але є кілька способів скоротити щоденні прогрівання, передає Твоя МАШИНА.

Існує кілька прийомів, які допомагають значно прискорити прогрів салону автівки після нічної стоянки на морозі. Перший з них полягає в тому, що відразу після запуску двигуна потрібно рушити з місця і їхати по своїх справах. Однак подібний варіант підійде далеко не кожному і не завжди. Багато хто прогріває авто на холостих обертах двигуна. Що ж робити, якщо так хочеться тепла і якнайшвидше? Головне його джерело в машині, як відомо, – «піч». Але щоб вона максимально швидко прогрівала салон нею потрібно грамотно користуватися.

По-перше, слід перевести кліматичну систему авто в режим «рециркуляції» – щоб їй доводилося брати для обігріву не морозяне повітря знадвору, а вже тепле із салону. Завдяки цьому температура всередині вашого авто досягне комфортної набагато швидше. В такому режимі, щоправда, підвищується ймовірність запотівання вікон, оскільки видихувана людиною волога кружлятиме салоном. Але це, погодьтеся, не найстрашніша розплата за острівець тепла під час тріскучих морозів. До того ж волога незабаром зникне.

Але однієї лише «пічкою» ресурси для нагріву салону не вичерпуються.

Не варто забувати, що системи обігріву сидінь, рульового колеса і вікон (заднього і лобового) – теж досить серйозні джерела тепла. Звичайно, за паливною ефективністю нагріву з двигуном вони навіть сумарно незрівняються, але істотний внесок в боротьбу з холодом внести все ж можуть. Тому включаємо й їх. Причому обігрів «п’ятої точки» потрібно включити на максимальну потужність. Обігрів вікон особливого «плюса» салонному повітрю не додасть. Але у них інша функція в даному випадку: вони допоможуть запобігти (або різко знизять) тепловтрати.

Крім цих електронагрівальних пристроїв, можна потурбуватися заздалегідь і придбати портативний автомобільний електронагрівач повітря. Подібні пристрої підключаються до гнізда прикурювача і можуть виявитися дуже доречними для обігріву авто й пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025