Categories: Авто

Як СТО обманюють водіїв на гроші

Share

Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля. Як не стати жертвою обману, дізнавайтеся в матеріалі.

Ремонтники роблять це за різними схемами в майстернях всіх класів – від гаражних до станцій міжнародних компаній.

У великих автосервісах при найменшій неполадку пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати не нові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.

У таких майстерень частини можуть навмисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, щоб потім встановити свою за велику вартість.

Найбільше переплачують за ремонт водії і жінки.

Нерідко клієнту нав’язують так зване технічне обслуговування після 2 тис. Км пробігу з заміною масла і фільтра у офіційного дилера. По-перше, воно не є обов’язковим. Крім того, дилери стверджують, що мастила обов’язково треба купувати у них, інакше – відмова в гарантії двигуна. Насправді це не так. Можна прийти і зі своїм маслом, пред’явити сертифікат відповідності, а в разі несправності – нехай самі роблять експертизу і з’ясовують, що двигун погано працює саме через мастила.

Також краще перед заїздом до офіційного дилера на ТО робити позначки на фільтрі, щоб після проведення робіт переконатися в заміні.

На “офіційних” СТО майже ніколи не змінюють і гальмівну рідину, яку регламентовано оновлювати на 60-90 тис. Км. Просто доливають трохи нової для візуального ефекту. А на складах багато неврахованої, списаної рідини, яку потім продають торговцям.

Найбільше наживаються на діагностиці та ремонті ходової частини. Для більшості водіїв ходова частина – це чорний ящик. Якщо по дискам видно, що подряпані і пом’яті, значить, власник ями не обходить. А значить, можна говорити про заміну стійки стабілізатора і рульового наконечника. При цьому в порядку речей установка старих деталей.

Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей. Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління.

Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не знімуть. Найчастіше це стосується зйомки дверей і скла. На порожньому місці заробляють до тисячі гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть тільки розпорошити фарбу, а візьмуть гроші за її забарвлення, підготовку до цього, підбір фарби і полірування. Таке буває, коли уражено одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, щоб свіжопофарбовані деталь не була помітною.

Загалом основні методи обману:

шахрайство при заміні масел і інших технічних рідин;

обман при встановленні деталі, найпопулярніше – заміна справної на інший;

безпідставне затягування ремонту при оплаті нормо-годин. Навіть якщо з клієнтом обговорені роботи, які необхідно виконати, кінцевий рахунок може бути збільшений за “несподівані” складності. Мовляв, їх подолання вимагало набагато більше часу, тому його необхідно сплатити;

завищення необхідного обсягу робіт. Недобросовісні механіки можуть “намалювати” проблему більш серйозною.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025