Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля. Як не стати жертвою обману, дізнавайтеся в матеріалі.
Ремонтники роблять це за різними схемами в майстернях всіх класів – від гаражних до станцій міжнародних компаній.
У великих автосервісах при найменшій неполадку пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати не нові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.
У таких майстерень частини можуть навмисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, щоб потім встановити свою за велику вартість.
Найбільше переплачують за ремонт водії і жінки.
Нерідко клієнту нав’язують так зване технічне обслуговування після 2 тис. Км пробігу з заміною масла і фільтра у офіційного дилера. По-перше, воно не є обов’язковим. Крім того, дилери стверджують, що мастила обов’язково треба купувати у них, інакше – відмова в гарантії двигуна. Насправді це не так. Можна прийти і зі своїм маслом, пред’явити сертифікат відповідності, а в разі несправності – нехай самі роблять експертизу і з’ясовують, що двигун погано працює саме через мастила.
Також краще перед заїздом до офіційного дилера на ТО робити позначки на фільтрі, щоб після проведення робіт переконатися в заміні.
На “офіційних” СТО майже ніколи не змінюють і гальмівну рідину, яку регламентовано оновлювати на 60-90 тис. Км. Просто доливають трохи нової для візуального ефекту. А на складах багато неврахованої, списаної рідини, яку потім продають торговцям.
Найбільше наживаються на діагностиці та ремонті ходової частини. Для більшості водіїв ходова частина – це чорний ящик. Якщо по дискам видно, що подряпані і пом’яті, значить, власник ями не обходить. А значить, можна говорити про заміну стійки стабілізатора і рульового наконечника. При цьому в порядку речей установка старих деталей.
Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей. Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління.
Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не знімуть. Найчастіше це стосується зйомки дверей і скла. На порожньому місці заробляють до тисячі гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть тільки розпорошити фарбу, а візьмуть гроші за її забарвлення, підготовку до цього, підбір фарби і полірування. Таке буває, коли уражено одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, щоб свіжопофарбовані деталь не була помітною.
шахрайство при заміні масел і інших технічних рідин;
обман при встановленні деталі, найпопулярніше – заміна справної на інший;
безпідставне затягування ремонту при оплаті нормо-годин. Навіть якщо з клієнтом обговорені роботи, які необхідно виконати, кінцевий рахунок може бути збільшений за “несподівані” складності. Мовляв, їх подолання вимагало набагато більше часу, тому його необхідно сплатити;
завищення необхідного обсягу робіт. Недобросовісні механіки можуть “намалювати” проблему більш серйозною.
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Leave a Comment