Як СТО обманюють водіїв на гроші

0
444

Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля. Як не стати жертвою обману, дізнавайтеся в матеріалі.

Ремонтники роблять це за різними схемами в майстернях всіх класів – від гаражних до станцій міжнародних компаній.

У великих автосервісах при найменшій неполадку пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати не нові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.

У таких майстерень частини можуть навмисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, щоб потім встановити свою за велику вартість.

Найбільше переплачують за ремонт водії і жінки.

Нерідко клієнту нав’язують так зване технічне обслуговування після 2 тис. Км пробігу з заміною масла і фільтра у офіційного дилера. По-перше, воно не є обов’язковим. Крім того, дилери стверджують, що мастила обов’язково треба купувати у них, інакше – відмова в гарантії двигуна. Насправді це не так. Можна прийти і зі своїм маслом, пред’явити сертифікат відповідності, а в разі несправності – нехай самі роблять експертизу і з’ясовують, що двигун погано працює саме через мастила.

Також краще перед заїздом до офіційного дилера на ТО робити позначки на фільтрі, щоб після проведення робіт переконатися в заміні.

На “офіційних” СТО майже ніколи не змінюють і гальмівну рідину, яку регламентовано оновлювати на 60-90 тис. Км. Просто доливають трохи нової для візуального ефекту. А на складах багато неврахованої, списаної рідини, яку потім продають торговцям.

Зараз читають  Рейтинг найгірших автомобілів за версією Джеремі Кларксона

Найбільше наживаються на діагностиці та ремонті ходової частини. Для більшості водіїв ходова частина – це чорний ящик. Якщо по дискам видно, що подряпані і пом’яті, значить, власник ями не обходить. А значить, можна говорити про заміну стійки стабілізатора і рульового наконечника. При цьому в порядку речей установка старих деталей.

Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей. Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління.

Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не знімуть. Найчастіше це стосується зйомки дверей і скла. На порожньому місці заробляють до тисячі гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть тільки розпорошити фарбу, а візьмуть гроші за її забарвлення, підготовку до цього, підбір фарби і полірування. Таке буває, коли уражено одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, щоб свіжопофарбовані деталь не була помітною.

Загалом основні методи обману:

шахрайство при заміні масел і інших технічних рідин;

обман при встановленні деталі, найпопулярніше – заміна справної на інший;

безпідставне затягування ремонту при оплаті нормо-годин. Навіть якщо з клієнтом обговорені роботи, які необхідно виконати, кінцевий рахунок може бути збільшений за “несподівані” складності. Мовляв, їх подолання вимагало набагато більше часу, тому його необхідно сплатити;

завищення необхідного обсягу робіт. Недобросовісні механіки можуть “намалювати” проблему більш серйозною.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ДЖЕРЕЛО2plus2.ua
ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.